loading...

98music04

آهنگ بساطی امیرحسین مدرسساده بگمساده بگم... ساده بگم بساتیم.یه دیپلمه آسو پاس... واسه یه نون یه کاسه ماسواسه یه نون یه کاسه ماس.ساده بگم ساده بگم... بوی عرق میده تنم.از بس که تو خیابونا پرسه بی جا می

♥حسـ ــین♥ بازدید : 129 دوشنبه 20 اسفند 1397


آهنگ بساطی امیرحسین مدرس

ساده بگمساده بگم... ساده بگم بساتیم.

یه دیپلمه آسو پاس... واسه یه نون یه کاسه ماس

واسه یه نون یه کاسه ماس.

ساده بگم ساده بگم... بوی عرق میده تنم.

از بس که تو خیابونا پرسه بی جا می زنم. پرسه بی

جا می زنم.

بدو .. بدو... جوراب جوراب ابریشمی..نرم و لطیف

خانم بیا واسه بچت این جوراببخر. تابستونیه.. خنکه.

مدرسه های دولتی.. معلم و کلاس نداشت.

از اون طرف جیب بابام حتی یه اسکناس نداشت.

 


اما همون تظمینیه با تابلو موسسه خرج یه دوره رفتنش

به دو سه میلیون میرسه. اما همون تظمینیه با تابلو

موسسه خرج یه دوره رفتنش به دو سه میلیون میرسه..

برای که من کفشممبا التماس از تو حراجی خریدم

برای من که بی پولم از دانشگاه دل بریدم

برای من که کفشمم با التماس از تو حراجی خریدم

برای منکه بی پولم از دانشگاه دل بریدم.

بساطیایی مسه من اگر چه دیپلمه باشیم.. راهی به

جایی ندارن... یه روزی از همین روزا اگر چه شهرداری

بیاداز همینم جا میمونن.

برای من که کفشمم با التماس از تو حراجی خریدم

برای من که بی پولم از دانشگاه دل بریدم

برای من که کفشمم با التماس از تو حراجی خریدم

برای من که بی پولم از دانشکاه دل بریدم.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو