دانلود آهنگ سینا سرلک تصنیف مست خیال

Download Music Sina sarlak Tasnife Maste Khiyal

آهنگ سینا سرلک بنام تصنیف مست خیال

مزن دل شکسته ام شکسته تر نمی شود

ببین که چشم منتظر خسته ز در نمی شود

دانلود آهنگ سینا سرلک تصنیف مست خیال

 

متن آهنگ تصنیف مست خیال از سینا سرلک

مزن دل شکسته ام شکسته تر نمی شود

mazan dele shekasteam shekastetar nemishavad

ببین که چشم منتظر خسته ز در نمی شود

bebin ke cheshm montazere khaste ze dar nemishavad

پر مکش از بام خیال مست من بمان مرو

شب سیاه من از این سیاه تر نمی شود

مرغ دلم اسیر و بسته در قفس های تنم

پر از هوای پر زدن بدون پر نمی شود

زهر شده بکام من گردش این چرخ فلک

بدون تو خنده من شهد و شکر نمی شود

این همه درد وغم به دل برای دل بریدن است

بیا که نقره داغ درد بنده ی زر نمی شود

بدون تو نوای خوش سرندهد دلم بیا

بی همگان بسر شود بی تو بسر نمی شود

مزن دل شکسته ام شکسته تر نمی شود

mazan dele shekasteam shekastetar nemishavad

ببین که چشم منتظر خسته ز در نمی شود

bebin ke cheshm montazere khaste ze dar nemishavad

ترانه آهنگ تصنیف مست خیال از سینا سرلک

مرغ دلم اسیر و بسته در قفس های تنم

پر از هوای پر زدن بدون پر نمی شود

زهر شده بکام من گردش این چرخ فلک

بدون تو خنده من شهد و شکر نمی شود

این همه درد وغم به دل برای دل بریدن است

بیا که نقره داغ درد بنده ی زر نمی شود

بدون تو نوای خوش سرندهد دلم بیا

بی همگان بسر شود بی تو بسر نمی شود

مزن دل شکسته ام شکسته تر نمی شود

mazan dele shekasteam shekastetar nemishavad

ببین که چشم منتظر خسته ز در نمی شود

bebin ke cheshm montazere khaste ze dar nemishavad