loading...

98music04

متن آهنگ همیشه مهدی مقدم و امید آمری Lyrics Music Mehdi Moghadam Ft Omid Ameri Hamishe   ترانه و شعر آهنگ همیشه مهدی مقدم و امید آمری یه دنیا خوبی تو یه رویایی خیلی آرومم وقتی که تو کنار من

♥حسـ ــین♥ بازدید : 108 سه شنبه 01 آبان 1397

متن آهنگ همیشه مهدی مقدم و امید آمری
Lyrics Music Mehdi Moghadam Ft Omid Ameri Hamishe

متن آهنگ همیشه مهدی مقدم و امید آمری

 

ترانه و شعر آهنگ همیشه مهدی مقدم و امید آمری

یه دنیا خوبی تو یه رویایی خیلی آرومم وقتی که تو کنار من اینجایی اینجایی
تویی آرامش اون که میخوامش عشقِ تو بهترین احساسو هر لحظه به من دادش دادش

همیشه با منی با من بمون همیشه عشقمی عشقم بمون
کم میشه فاصله حسمون حاصلِ عشقِ با من بمون

همیشه با منی بازم بمون همیشه عشقمی عشقم بمون
کم میشه فاصله حسمون حاصلِ عشقِ با من بمون

تکست آهنگ همیشه مهدی مقدم و امید آمری

وقتی تنهام من با غمهام وقتی دلم تو رو میخواد میشینی با حرفات میگی هستم همرات
وقتی دلگیری بهونه میگیری فقط خودم میامو آرومت میکنمو می مونم پا به پات

همیشه با منی با من بمون همیشه عشقمی عشقم بمون
کم میشه فاصله حسمون حاصلِ عشقِ با من بمون

همیشه با منی بازم بمون همیشه عشقمی عشقم بمون
کم میشه فاصله حسمون حاصلِ عشقِ با من بمون

**

http://www.faratext.com/4058/lyrics-%d9%85%d8%aa%d9%86-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d9%87%d9%85%db%8c%d8%b4%d9%87-%d9%85%d9%87%d8%af%db%8c-%d9%85%d9%82%d8%af%d9%85-%d9%88-%d8%a7%d9%85%db%8c%d8%af-%d8%a2%d9%85%d8%b1%db%8c.html







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو