loading...

98music04

,    ,    دانلود اهنگ مسعود جلیلیان تو دلت تنگ کیه,    دانلود اهنگ مسعود جلیلیان دلم تنگه,    دانلود اهنگ عشق اخر از مسعود جلیلیان, &nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 175 پنجشنبه 15 شهریور 1397


,   
,    دانلود اهنگ مسعود جلیلیان تو دلت تنگ کیه
,    دانلود اهنگ مسعود جلیلیان دلم تنگه
,    دانلود اهنگ عشق اخر از مسعود جلیلیان
,    دانلود اهنگ بی احساس مسعود جلیلیان
,    متن اهنگ مسعود جلیلیان بی احساس
,    دانلود اهنگ بی احساس از فرشاد ازادی
,    دانلود اهنگ جدید مسعود جلیلیان به نام نگاهم کن
,    دانلود آهنگ بی وفا مسعود جلیلیان
,    دانلود اهنگ مسعود جلیلیان دوباره وقت قراره
,   

http://musickordi.com/music/1662/

متن آهنگ بی احساس از مسعود جلیلیان :

من دلم تنگه تو تو دل تنگ کیه
نیه‌زانم نیه‌زانم نیه‌زانم
تو دلت تنگ کیه سردلت جنگ کیه
نیه‌زانم
من ده‌رم ته‌نیای سرکه‌‌م وه گوشه‌ی ای ویرانه ویرانه
تو دیری خنی وگر بیگانه بیگانه
مبارک بو مبارک بو غریبه
دسیله یارگم گردی غریبه
دسیله یارگم گردی غریبه
مبارک بو مبارک بو غریبه
دسیله یارگم گردی غریبه
دسیله یارگم گردی غریبه
تو و او یاره وفاداره قدیمه دی نشانی نیری دی نیری
تو ونام قلب من تا روزی که بود جه دی نیری 
تو یه انسان بی احساسیو خود خوبیو
خود خاسی‌و 
غیر من وبان گشته عشقگاند حساسی
مبارک بو مبارک بو غریبه
دسیله یارگم گردی غریبه
دسیله یارگم گردی غریبه
مبارک بو مبارک بو غریبه
دسیله یارگم گردی غریبه
دسیله یارگم گردی غریبه

 

دانلود آهنگ  







برچسب ها دانلود اهنگ مسعود جلیلیان تو دلت تنگ کیه دانلود اهنگ مسعود جلیلیان دلم تنگه دانلود اهنگ عشق اخر از مسعود جلیلیان دانلود اهنگ بی احساس مسعود جلیلیان متن اهنگ مسعود جلیلیان بی احساس دانلود اهنگ بی احساس از فرشاد ازادی دانلود اهنگ جدید مسعود جلیلیان به نام نگاهم کن دانلود آهنگ بی وفا مسعود جلیلیان دانلود اهنگ مسعود جلیلیان دوباره وقت قراره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو