loading...

98music04

,    دانلود آهنگ دلم گرفته از همه خاطره ها,    دانلود آهنگ دلم گرفته از همه خاطره ها از ۲۵ باند,    دلم گرفته از همه خاطره ها چقدر بهت بگم که دوباره بیا,&n

♥حسـ ــین♥ بازدید : 260 سه شنبه 30 مرداد 1397


,    دانلود آهنگ دلم گرفته از همه خاطره ها
,    دانلود آهنگ دلم گرفته از همه خاطره ها از ۲۵ باند
,    دلم گرفته از همه خاطره ها چقدر بهت بگم که دوباره بیا
,    دانلود آهنگ خاطره ها 25 باند با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ نرو 25 باند
,    دانلود آهنگ 25 باند با تو
,    دلم گرفته از همه خاطره هام
,    دانلود اهنگ نرو از ۲۵ باند
,    نرو ۲۵ باند

http://www.darvishmusic.com/26054/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-25-%D8%A8%D8%A7%D9%86%D8%AF-%D9%86%D8%B1%D9%88.html

نرو اینجوری حاله تو خوب نمیشه نرو پای عشقت می مونم همیشه

زندگیه من خنده هاته هر دقیقه کاش بدونی که عشقه من چقدر عمیقه
غیر ممکنه بشنوی تو رو نمیخوام عشقو حس کن از چشام

نرو بذار این طوفان بره این آتیش تمومشه دوداش بره

دلم گرفته از همه خاطره ها چقدر بهت بگم که دوباره بیا
بذار غرور من با تو جون بگیره اینجوری خرابه حاله هر دوی ما

دلم گرفته از همه خاطره ها چقدر بهت بگم که دوباره بیا
بذار غرور من با تو جون بگیره اینجوری خرابه حاله هر دوی ما

نرو بذار عطرت تویه خونه باشه بذار رومون اسم خونواده باشه
نرو بذار این طوفان بره این آتیش تمومشه دوداش بره

گفتی قد میکشیم با هم باله هم میشیم پر میکشیم تا ابر
گفتی میفهمیم همو اگه میفهمی نرو

نگو هر چه بادا باد یکی پیشته که خوبتو میخواد پا به پات میاد کوتاه نمیاد
غیر جای قبلیش تویه قلبت چیزی نمیخواد
تموم کن این بازی رو بیا نذار بشه این رابطه جدا اینجوری خرابه حاله هر دوی ما

شعر آهنگ جدید ۲۵ باند نرو

آخرش نشد راه ما دوتا یکی شه باورش نشد پای عشقشم همیشه
هر دقیقه از حسرت نبودنش پرم دیگه ساده دل نمیبرم

نرو بذار عطرت تویه خونه باشه بذار رومون اسم خونواده باشه

دلم گرفته از همه خاطره ها چقدر بهت بگم که دوباره بیا
بذار غرور من با تو جون بگیره اینجوری خرابه حاله هر دوی ما

دلم گرفته از همه خاطره ها چقدر بهت بگم که دوباره بیا
بذار غرور من با تو جون بگیره اینجوری خرابه حاله هر دوی ما

 

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

... با سلام خدمت کاربر گرامی ... طبق خواسته سایت ساماندهی و کمیته فیلتیرینگ نمیتونیم آهنگ های غیر مجاز ... خواننده زن – خواننده های لس آنجلسی ... تو سایت بذاریم برا همین اگه امکان داره آهنگ های دیگه ای درخواست بدین که بتونیم تو سایت بذاریم – بخاطر همین سایت هام چند بار فیلتر شدن ... با تشکر مدیر سایت - بازم از همه عذر میخوام ...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ







برچسب ها دانلود آهنگ دلم گرفته از همه خاطره ها دانلود آهنگ دلم گرفته از همه خاطره ها از ۲۵ باند دلم گرفته از همه خاطره ها چقدر بهت بگم که دوباره بیا دانلود آهنگ خاطره ها 25 باند با کیفیت 320 دانلود آهنگ نرو 25 باند دانلود آهنگ 25 باند با تو دلم گرفته از همه خاطره هام دانلود اهنگ نرو از ۲۵ باند نرو ۲۵ باند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو