loading...

98music04

ساقی امشب باز دوباره مست مستم ساقی بازم جام می دارم به دستمساقی گفتی عمر ما بی اعتبارهگفتی هرکس مست می شد غم ندارهساقی غم داره دلمچیزی کم داره دلمساقی می یاری نکردساقی حل کن مشکلمتو که گفتی یارمی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 132 جمعه 28 دی 1397

ساقی امشب باز دوباره مست مستم 
ساقی بازم جام می دارم به دستم
ساقی گفتی عمر ما بی اعتباره
گفتی هرکس مست می شد غم نداره
ساقی غم داره دلم
چیزی کم داره دلم
ساقی می یاری نکرد
ساقی حل کن مشکلم



تو که گفتی یارمی
اگه دلدارم بره دلدارمی 
تو تموم لحظه ها غمخوارمی


ساقی گفتی حرف تو باور کنم
گلای بدبینی رو پرپر کنم

ساقی قول دادی به من صادق باشی
می به دست یا دست خالی همیشه عاشق باشی
پس چرا پس چرا با چشم مستت هی خرابم می کنی
دل به امید تو بستم تو جوابم می کنی

ساقی غم داره دلم
چیزی کم داره دلم
ساقی می یاری نکرد
ساقی حل کن مشکلم

تو که گفتی یارمی
اگه دلدارم بره دلدارمی 
تو تموم لحظه ها غمخوارمی
ساقی گفتی حرف تو باور کنم
گلای بدبینی رو پرپر کنم

ساقی قول دادی به من صادق باشی
می به دست یا دست خالی همیشه عاشق باشی
پس چرا پس چرا با چشم مستت هی خرابم می کنی
دل به امید تو بستم تو جوابم می کنی

ساقی غم داره دلم
چیزی کم داره دلم
ساقی می یاری نکرد
ساقی حل کن مشکلم







برچسب ها متن آهنگ ساقی امشب باز دوباره مست مستم ساقی امشب باز دوباره مست مستم Download Music دانلود آهنگ ساقی امشب باز دوباره مست مستم با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول ساقی امشب باز دوباره مست مستم دانلود آهنگ بیکلام ساقی امشب باز دوباره مست مستم دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل ساقی امشب باز دوباره مست مستم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ساقی امشب باز دوباره مست مستم متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو