loading...

98music04

,    ,    دانلود اهنگ میخوام حسی که بهم داری بدونم,    دانلود آهنگ این حسی که دارم,    اهنگ مسعود سعیدی حسی که دارم,    متن ح

♥حسـ ــین♥ بازدید : 93 دوشنبه 12 آذر 1397


,   

,    دانلود اهنگ میخوام حسی که بهم داری بدونم
,    دانلود آهنگ این حسی که دارم
,    اهنگ مسعود سعیدی حسی که دارم
,    متن حسی که دارم مسعود سعیدی
,    آهنگ حسی که دارم
,    دانلود اهنگ حسی که دارم
,    دانلود اهنگ میدونم همش بهونست یه دروغ تازه داری
,    دانلود آهنگ بهونه از مهران مستی و رضایا
,    دانلود آهنگ میدونم همش بهونست با گیتار

 

متن آهنگ رویا از راسل

با تو تا آخر دنیا تا هر جا رو بگی هستم
فقط با من بمون عشقم نذار خالی بشه دستم

میدونی به تو وابستم دلم پیش چشات گیره
ببندی چشمتو انوقت دلم اینجور میگیره

بهم نزدیک بشو عشقم به حسم مگه شک داری
میدونم که تو هم با من یه حس مشترک داری

من از چشمات میخونم پای عشق تو میمونم
Man Az Cheshmat Mikhoonam Paye Eshghe To Mimoonam

با تو آروم میشه قلبم با تو آروم میشه جونم
Ba To Aroom Mishe Ghalbam Ba To Aroom Mishe Joonam

ترانه آهنگ رویا از راسل

میدونی غرق تو میشم تموم عشقو احساسم
واسه اینه که تا این حد رو عشق تو من حساسم

بهت وابستگی دارم خود تو قسم دادی
تقدیر عشقمون این بود که تو توو فالم افتادی

بهم نزدیک بشو عشقم به حسم مگه شک داری
میدونم که تو هم با من یه حس مشترک داری

من از چشمات میخونم پای عشق تو میمونم
Man Az Cheshmat Mikhoonam Paye Eshghe To Mimoonam

با تو آروم میشه قلبم با تو آروم میشه جونم
Ba To Aroom Mishe Ghalbam Ba To Aroom Mishe Joonam

 

http://www.bibakmusic.com







برچسب ها دانلود اهنگ میخوام حسی که بهم داری بدونم دانلود آهنگ این حسی که دارم اهنگ مسعود سعیدی حسی که دارم متن حسی که دارم مسعود سعیدی آهنگ حسی که دارم دانلود اهنگ حسی که دارم دانلود اهنگ میدونم همش بهونست یه دروغ تازه داری دانلود آهنگ بهونه از مهران مستی و رضایا دانلود آهنگ میدونم همش بهونست با گیتار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو