loading...

98music04

متن آهنگ شبگرد ایمان غلامیLyrics Music Iman Gholami Shabgardترانه و شعر آهنگ شبگرد ایمان غلامییکی کنارمه ولی اونو ندارم کنارمه اما دلش یه جایه دورهتو دستایه حیف که دستاشو ندارم این رابطه سرده فقط اجبا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 76 چهارشنبه 22 خرداد 1398

متن آهنگ شبگرد ایمان غلامی
Lyrics Music Iman Gholami Shabgard

ترانه و شعر آهنگ شبگرد ایمان غلامی
یکی کنارمه ولی اونو ندارم کنارمه اما دلش یه جایه دوره
تو دستایه حیف که دستاشو ندارم این رابطه سرده فقط اجبارو زوره
عکساشو هر جایی که میبینم کنج دلم امید میپاشم
میترسم از اینکه بره و من کنج اتاقم باز تنها شم
تا نیست بدجوری دلم تنگه اون لیلی و من مثله مجنونم
تا کی باید شبگرد اون باشم ای کاش میفهمید دلخونم
تکست آهنگ شبگرد ایمان غلامی
هر جایی خواستی هر طرف رفتی آزادی تو مثل گل پونه

من در به در دنبال رد تو شبگردمو جام تو خیابونه

 

عکساشو هر جایی که میبینم کنج دلم امید میپاشم
میترسم از اینکه بره و من کنج اتاقم باز تنها شم
تا نیست بدجوری دلم تنگه اون لیلی و من مثله مجنونم
تا کی باید شبگرد اون باشم ای کاش میفهمید دلخونم

یکی کنارمه ولی اونو ندارم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو