loading...

98music04

,    دانلود آهنگ نمیدونی حال منو نمیتونی درکم کنی,    دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده به جز تو,    دانلود آهنگ من که به جز تو کسیو ندارم,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 119 چهارشنبه 05 دی 1397

,    دانلود آهنگ نمیدونی حال منو نمیتونی درکم کنی
,    دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده به جز تو
,    دانلود آهنگ من که به جز تو کسیو ندارم

,   

 

 

متن آهنگ بجز تو حمید طالب زاده
بجز تو کسی رو ندارم نگاهت برام مثل خونه
بجز تو کسی رو ندارم بتونه کنارم بمونه
نزار تا غرورم بریزه نزار تا خونه از هم بپاشه
بجز تو کسی ندارم مثه تو دوستم داشته باشه
تو میدونی حال منو تو میتونی درکم کنی
تو میدونی من عاشقم نمی تونی ترکم کنی
تو میدونی حال منو تو میتونی درکم کنی
تو میدونی من عاشقم نمی تونی ترکم کنی

+++++++++

بجز تو کسی رو ندارم کنارم بخنده بباره
اگه من بدم با سکوتش بدیمو به روم نیاره
می پوشونی رومو عزیزم تا چشمامو رو هم میزارم
چقدر خوبه میدونی اینو بجز تو من کسی رو ندارم
تو میدونی حال منو تو میتونی درکم کنی
تو میدونی من عاشقم نمی تونی ترکم کنی
تو میدونی حال منو تو میتونی درکم کنی
تو میدونی من عاشقم نمی تونی ترکم کنی

++++++++++

تو میدونی حال منو تو میتونی درکم کنی
تو میدونی من عاشقم نمی تونی ترکم کنی
تو میدونی حال منو تو میتونی درکم کنی
تو میدونی من عاشقم نمی تونی ترکم کنی

دانلود آهنگ با کیفیت 320

http://sakhamusic.ir/music-hamid-talebzadeh-bejoz-to/







برچسب ها دانلود آهنگ نمیدونی حال منو نمیتونی درکم کنی دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده به جز تو دانلود آهنگ من که به جز تو کسیو ندارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو