loading...

98music04

تمومه دنیا یه طرف غم نبودت یه طرفچند وقته که نیستی ببینیجونی نمونده به تنمتمومه حرفاتو زدی تمومه کار دله مندنیام به آخر رسیده نمونده راهی واسه مندلت از دله من چه راحت بریده که دیگه دلم از دلت دست کشید

♥حسـ ــین♥ بازدید : 83 جمعه 28 دی 1397

تمومه دنیا یه طرف غم نبودت یه طرف
چند وقته که نیستی ببینی


جونی نمونده به تنم
تمومه حرفاتو زدی تمومه کار دله من
دنیام به آخر رسیده نمونده راهی واسه من
دلت از دله من چه راحت بریده که دیگه دلم از دلت دست کشیده
نشسته یه گوشه چقدر سر به زیره دلم انگاری داره کم کم میمیره


دلت از دله من چه راحت بریده
که دیگه دلم از دلت دست کشیده
نشسته یه گوشه چقدر سر به زیره
دلم انگاری داره کم کم میمیره


تکست آهنگ سر به زیر احمد سلو و رامین رسول خانی
خاطره هامو پس بده به من بدهکاره دلت
سرت شلوغ شده ولی یه عمره بیکاره دلت
خاطره هامو پس بده این لحظه هایه آخره
عشقت داره جون میکنه این نفسایه آخره
دلت از دله من چه راحت بریده که دیگه دلم از دلت دست کشیده
نشسته یه گوشه چقدر سر به زیره دلم انگاری داره کم کم میمیره
دلت از دله من چه راحت بریده
که دیگه دلم از دلت دست کشیده
نشسته یه گوشه چقدر سر به زیره
دلم انگاری داره کم کم میمیره







برچسب ها دانلود آهنگ جدید سر به زیر احمد سلو و رامین رسول خانی Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول سر به زیر احمد سلو و رامین رسول خانی دانلود آهنگ سر به زیر احمد سلو و رامین رسول خانی با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل سر به زیر احمد سلو و رامین رسول خانی دانلود آهنگ بیکلام سر به زیر احمد سلو و رامین رسول خانی سر به زیر احمد سلو و رامین رسول خانی دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ متن آهنگ سر به زیر احمد سلو و رامین رسول خانی متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو