loading...

98music04

متن اهنگ کمکم کن تو ای عشق نذار بمیرم کمکم کن تو ای عشق نذار بمیرمبذار که زنده باشم روتو ببینمبرس بدادم ای عشق دلم هلاکهرسیدن تو از راه روز نجاتهتو بدادم برس عشق چشم انتظارمهیچ ارزویی جز تو ندارمکمکم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 129 سه شنبه 21 خرداد 1398




متن اهنگ کمکم کن تو ای عشق نذار بمیرم

کمکم کن تو ای عشق نذار بمیرم

بذار که زنده باشم روتو ببینم

برس بدادم ای عشق دلم هلاکه

رسیدن تو از راه روز نجاته

تو بدادم برس عشق چشم انتظارم

هیچ ارزویی جز تو ندارم


کمکم کن تو ای عشق پرامو وا کن

بیمن این عشق عاشق صدام کن

عاشقم کن تو ای عشق اسمت قشنگه

یه عمره که دنیا سرت میجنگه

اگه عشقی نباشه دلسرگردونه

چه فایده داره اون دایکه خونه

هرچی که دارم من از تو دارم

تو زندگیمی دارو ندارم

باور ندارم هرچیکه دارم

میخوام رو سینه ات

من سر بذارم

کمکم کن تو ای عشق عاشقترینم

منو قربونیت کن ای نازنینم

هرچی دارم عزیزم من از تو دارم

تو همه زندگیمی دارو ندارم

تو بدادم برس عشق چشم انتظارم

هیچ ارزویی جز تو ندارم

کمکم کن تو ای عشق پرامو وا کن

بیمن این عشق عاشق صدام کن

عاشقم کن تو ای عشق اسمت قشنگه

یه عمره که دنیا سرت میجنگه

اگه عشقی نباشه دلسرگردونه

چه فایده داره اون دایکه خونه

هرچی که دارم من از تو دارم

تو زندگیمی دارو ندارم

باور ندارم هرچیکه دارم

میخوام رو سینه ات

من سر بذارم

باور نداااارم
http://www.gap8.ir/mah-65/








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو