loading...

98music04

آهنگ شو مهتابی افسانه یک شو شوی مهتابییک شو شوی مهتابییک شو شوی مهتابی نشستم لب شط با دل پر رازراز دل می گفتم واسه دریا زیر لب می خوندم آوازناگهان دوتا چشم سیاه اومد نشست تو سرنوشتمعاشقش شدم اسمش

♥حسـ ــین♥ بازدید : 242 پنجشنبه 18 مرداد 1397

آهنگ شو مهتابی افسانه

 یک شو شوی مهتابی
یک شو شوی مهتابی
یک شو شوی مهتابی نشستم لب شط با دل پر راز
راز دل می گفتم واسه دریا زیر لب می خوندم آواز
ناگهان دوتا چشم سیاه اومد نشست تو سرنوشتم
عاشقش شدم اسمشو با آه دلا رو دل نوشتم
حالا هوار هوار

دانلود آهنگ شو مهتابی افسانه,متن آهنگ شو مهتابی افسانه,کد آهنگ پیشواز ایرانسل شو مهتابی افسانه,دانلود آهنگ شو مهتابی افسانه کیفیت 320,کد آوای انتظار همراه اول شو مهتابی افسانه,کد آهنگ پیشواز همراه اول شو مهتابی افسانه,دانلود آهنگ شو مهتابی افسانه رمیکس Remix,


هوار هوار می زنم از درد جدایی
نفرین می کنم به لحظه های آشنایی
حالا هوار هوار می زنم از درد جدایی
نفرین می کنم به لحظه های آشنایی

یک شو شوی مهتابی
یک شو شوی مهتابی


یارم لب دریا که می خندید
دل تو مختک سینه می لرزید
تو چشمای او مهر و وفا بود
بی نوا دلم دید و پسندید
یارم لب دریا که می خندید
دل تو مختک سینه می لرزید
تو چشمای او مهر و وفا بود
بی نوا دلم دید و پسندید
حالا هوار هوار 
هوار هوار می زنم از درد جدایی
نفرین می کنم به لحظه های آشنایی
حالا هوار هوار می زنم از درد جدایی
نفرین می کنم به لحظه های آشنایی

مهتاب پرشو وا کرده بود رو موج دریا
یارم واسه ما قصه می گفت پژوای نخلا
تو بلم نشستیم من و اون زدیم به موجا
باورم نبود میره می مونم تک و تنها
حالا هوار هوار 
هوار هوار می زنم از درد جدایی
نفرین می کنم به لحظه های آشنایی
حالا هوار هوار می زنم از درد جدایی
نفرین می کنم به لحظه های آشنایی







برچسب ها دانلود آهنگ شو مهتابی افسانه متن آهنگ شو مهتابی افسانه کد آهنگ پیشواز ایرانسل شو مهتابی افسانه دانلود آهنگ شو مهتابی افسانه کیفیت 320 کد آوای انتظار همراه اول شو مهتابی افسانه کد آهنگ پیشواز همراه اول شو مهتابی افسانه دانلود آهنگ شو مهتابی افسانه رمیکس Remix
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو