loading...

98music04

متن آهنگ وای دلم رفت یوسف زمانی ♪♪♫♫♪♪♯ اگه از من بپرسن میگم عشق یعنی تو دیگه واسه من دیوونه بدون خودتو سخته تورو ندیدن نه بی تو جایی نمیرم همه احساسمو دیدن ♪♪وای اگه مال من شی باید مال

♥حسـ ــین♥ بازدید : 153 سه شنبه 13 شهریور 1397

متن آهنگ وای دلم رفت یوسف زمانی

♪♪♫♫♪♪♯

اگه از من بپرسن میگم عشق یعنی تو دیگه واسه من دیوونه بدون خودتو
سخته تورو ندیدن نه بی تو جایی نمیرم همه احساسمو دیدن
♪♪وای اگه مال من شی باید مال من شی پس چی نه هر چی تو بگی♪♪
تو بگی بمیر میمیرم کار سختی که نیست هیشکی
دلش عین تو اینجوری یه دریا که نیست
♪♪تو بگو خودم برات دنیارو گل میکنم نمیدونم چرا میبینمت هول میکنم♪♪

 

تو بگی بمیر میمیرم کار سختی که نیست هیشکی
دلش عین تو اینجوری یه دریا که نیست
♪♪تو بگو خودم برات دنیارو گل میکنم نمیدونم چرا میبینمت هول میکنم♪♪
UpMusicTag دانلود آهنگ یوسف زمانی وای دلم رفت
وای دلم رفت دلی که واسه تو میکنه ضعف نکن
اینجوری با من اینجوری من میرم از دست
♪♪ای وای دست دست نکنیا به کسی نگاه نکنیا♪♪
وقتی نیستم خودتو تو دل کسی جا نکنیا
♪♪♫♫♪♪♯ شعر و آهنگسازی : یوسف زمانی ♪♪♫♫♪♪♯
تو بگی بمیر میمیرم کار سختی که نیست
هیشکی دلش عین تو اینجوری یه دریا که نیست
♪♪تو بگو خودم برات دنیارو گل میکنم نمیدونم چرا میبینمت هول میکنم♪♪
تو بگی بمیر میمیرم کار سختی که نیست
هیشکی دلش عین تو اینجوری یه دریا که نیست
تو بگو خودم برات دنیارو گل میکنم نمیدونم چرا میبینمت هول میکنم
وای دلم رفت دلی که واسه تو میکنه ضعف
♪♪♫♫♪♪♯  تنظیم کننده : فتاح فتحی ♪♪♫♫♪♪♯
♪♪نکن اینجوری با من اینجوری من میرم از دست♪♪
ای وای دست دست نکنیا به کسی نگاه
نکنیا وقتی نیستم خودتو تو دل کسی جا نکنیا
تو بگی بمیر میمیرم کار سختی که نیست
♪♪هیشکی دلش عین تو اینجوری یه دریا که نیست♪♪
تو بگو خودم برات دنیارو گل میکنم نمیدونم چرا میبینمت هول میکنم
♪♪♫♫♪♪♯

 

https://upmusics.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو