loading...

98music04

دانلود آهنگ جدید,دانلود رایگان اهنگ حجت درولی بنام بغلم کن,دانلود موزیک جدید,دانلود بهترین آهنگها,دانلود آهنگ حجت درولی بنام بغلم کن,دانلود آهنگ حجت درولی بنام بغلم کن ریمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز همرا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 162 دوشنبه 09 مهر 1397

دانلود آهنگ جدید,دانلود رایگان اهنگ حجت درولی بنام بغلم کن,دانلود موزیک جدید,دانلود بهترین آهنگها,دانلود آهنگ حجت درولی بنام بغلم کن,دانلود آهنگ حجت درولی بنام بغلم کن ریمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز همراه اول حجت درولی بنام بغلم کن,دانلود  حجت درولی بنام بغلم کن,دانلود آهنگ زیبا,کد آوای انتظار همراه اول حجت درولی بنام بغلم کن,دانلود موزیک حجت درولی بنام بغلم کن,دانلود آهنگ 97 ,متن آهنگ حجت درولی بنام بغلم کن,متن ترانه حجت درولی بنام بغلم کن,دانلود اهنگ ایرانی,mp3 حجت درولی بنام بغلم کن,کد آهنگ پیشواز ایرانسل حجت درولی بنام بغلم کن,دانلود ترانه حجت درولی بنام بغلم کن,تکست آهنگ حجت درولی بنام بغلم کن, حجت درولی بنام بغلم کن اهنگ جدید,دانلود آهنگ حجت درولی بنام بغلم کن کیفیت 320,Text Music & Download music,Download New Music,دانلود اهنگ گلچین شده,متن موزیک حجت درولی بنام بغلم کن,دانلود متن اهنگ حجت درولی بنام بغلم کن,Iranian Music,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 

تکست آهنگ بغلم کن حجت درولی

خیره می مونم تو چشمات یاد گذشته میفتم هنوز حرفایی بینمون هست یه چیزایی که نگفتم
من میمیرم واسه چشمات واسه اخمی که تو داری واسه بچه بازیاتو واسه احساسی که داری
بغلم کن تا دوباره شبم با تو سحر شه میمیرم اگه یه روزی دلم از تو بی خبر شه
ناجیه تنهاییه من تو یه اتفاقه خوبی من به آخر رسیده بودم تو از آسمون رسیدی
با تو فهمیدم زندگی خوبه با تو فهمیدم میشه عاشق بود
دنیام هیچ رنگی نداشت بی تو چقدر دنیام سرد و ساکت بود
بغلم کن تا دوباره شبم با تو سحر شه میمیرم اگه یه روزی دلم از تو بی خبر شه
ناجیه تنهاییه من تو یه اتفاقه خوبی من به آخر رسیده بودم تو از آسمون رسیدی

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )


http://bia4music.org







برچسب ها دانلود آهنگ جدید دانلود رایگان اهنگ حجت درولی بنام بغلم کن دانلود موزیک جدید دانلود بهترین آهنگها دانلود آهنگ حجت درولی بنام بغلم کن دانلود آهنگ حجت درولی بنام بغلم کن ریمیکس Remix کد آهنگ پیشواز همراه اول حجت درولی بنام بغلم کن دانلود حجت درولی بنام بغلم کن دانلود آهنگ زیبا کد آوای انتظار همراه اول حجت درولی بنام بغلم کن دانلود موزیک حجت درولی بنام بغلم کن دانلود آهنگ 97 متن آهنگ حجت درولی بنام بغلم کن متن ترانه حجت درولی بنام بغلم کن دانلود اهنگ ایرانی mp3 حجت درولی بنام بغلم کن کد آهنگ پیشواز ایرانسل حجت درولی بنام بغلم کن دانلود ترانه حجت درولی بنام بغلم کن تکست آهنگ حجت درولی بنام بغلم کن حجت درولی بنام بغلم کن اهنگ جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو