loading...

98music04

تو رو از دور که دیدم به خودم گفتم که این همانست که من یه عمر پی اش میگشتمآمدم نزدیکت که زبان بگشایم از خجالت دو قدم من به عقب برگشتمتا نگاهی به من کردی و با لبخندت یه کاری کردی که از ذوق در آمد اشکمحا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 107 یکشنبه 04 فروردین 1398


تو رو از دور که دیدم به خودم گفتم که این همانست که من یه عمر پی اش میگشتم
آمدم نزدیکت که زبان بگشایم از خجالت دو قدم من به عقب برگشتم
تا نگاهی به من کردی و با لبخندت یه کاری کردی که از ذوق در آمد اشکم

حالا تویی یار من من به فدات میشوم روزی هزار بار عزیز قربونه تو میروم
حالا تویی یار من من به فدات میشوم روزی هزار بار عزیز قربونه تو میروم


تکست آهنگ من به فدات امیر شهیار



حالا چند سال از آن روز ما میگذرد من هنوزم مثله سابق تو را مینگرم
تو برایم عزیزی تو خانومه منی میگذارم من احساسه تو را روی سرم

حالا تویی یار من من به فدات میشوم روزی هزار بار عزیز قربونه تو میروم
حالا تویی یار من من به فدات میشوم روزی هزار بار عزیز قربونه تو میروم

حالا تویی یار من من به فدات میشوم روزی هزار بار عزیز قربونه تو میروم
حالا تویی یار من من به فدات میشوم روزی هزار بار عزیز قربونه تو میروم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو