loading...

98music04

 آهنگ عشقت فراموشم شد حمیدرضا و علیرضا عشقت فراموشم شد حتی اگه بمیرمتو که دوستم نداشتی اینو گفتم و میرمیادم حرفات چه خوب توی دلم می نشستبعضی از اون حرفاتم چه خوب دلو می شکستیادم آرزو تو پیش

♥حسـ ــین♥ بازدید : 105 یکشنبه 21 مرداد 1397

 آهنگ عشقت فراموشم شد حمیدرضا و علیرضا
 
عشقت فراموشم شد حتی اگه بمیرم
تو که دوستم نداشتی اینو گفتم و میرم


یادم حرفات چه خوب توی دلم می نشست
بعضی از اون حرفاتم چه خوب دلو می شکست
یادم آرزو تو پیش همه می گفتی
تو که با من بودنو با گوشات میشنوفتی




عشقت فراموشم شد حتی اگه بمیرم
تو که دوستم نداشتی اینو گفتم و میرم
عشقت فراموشم شد حتی اگه بمیرم
تو که دوستم نداشتی اینو گفتم و میرم
اینو گفتم و میرم



تو اوج اون گفته هات یکی دیگه پیدا شد
کم کم دل سادت با قدری زرنگی همرا شد
کسی دیگه نبودش حرف دلت وبفهمونه
حتی با ناز کردنا اخماشو هم ببنده

یه روز عاشق تو بودم اون روز دیگه نمی یاد
حتی دم مرگ من خاطر تو نمیخواد

عشقت فراموشم شد حتی اگه بمیرم
تو که دوستم نداشتی اینو گفتم و میرم
عشقت فراموشم شد حتی اگه بمیرم
تو که دوستم نداشتی اینو گفتم و میرم

عشقت فراموشم شد حتی اگه بمیرم
تو که دوستم نداشتی اینو گفتم و میرم

عشقت فراموشم شد حتی اگه بمیرم
تو که دوستم نداشتی اینو گفتم و میرم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو