loading...

98music04

,    دانلود آهنگ دلم گرفت از آسمون,    دانلود آهنگ دلم گرفت از آسمون هایده,    دانلود آهنگ دلم گرفت از آسمون معین با کیفیت 320,    دانلود را

♥حسـ ــین♥ بازدید : 161 سه شنبه 30 مرداد 1397


,    دانلود آهنگ دلم گرفت از آسمون
,    دانلود آهنگ دلم گرفت از آسمون هایده
,    دانلود آهنگ دلم گرفت از آسمون معین با کیفیت 320
,    دانلود رایگان اهنگ معین دلم گرفت از اسمون
,    دانلود اهنگ معین دلم گرفت از اسمون با لینک مستقیم
,    متن دلم گرفت از آسمون
,    دانلود آهنگ دلم گرفت از هایده
,    اپارات معین دلم گرفت از اسمون
,    آکورد آهنگ دلم گرفت از آسمون معین
,   

http://myfarstaraneh.com/768/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AF%D9%84%D9%85-%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B9%DB%8C%D9%86/

 

از من بگریزید که می خوردم امروز

با من منشینید که دیوانه ام امشب

ترسم که سر کوی تو را سیل بگیرد

ای بی خبر از گریه ی مستانه ام امشب

یک جرعه ی آن مست کند هر دو جهان را

چیزی که لبت ریخت به پیمانه ام امشب

بی حاصلم از عمر گران مایه فروغی

گر جان نرود در پی جانانه ام امشب

دلم گرفت از آسمون

هم از زمین هم از زمون

توو زندگی چقدر غمه

دلم گرفته از همه

ای روزگار لعنتی

تلخه بهت هر چی بگم

من به زمین و آسمون

دست رفاقت نمیدم

دست رفاقت نمیدم

دست رفاقت نمیدم

امشب از اون شباست که من

دوباره دیوونه بشم

توو مستی و بی خبری

اسیره می خونه بشم

امشب از اون شباست که من

معین دلم گرفت

دلم می خواد داد بزنم

توو شهره این غریبه ها

دردم و فریاد بزنم

دلم گرفت از آسمون

هم از زمین هم از زمون

توو زندگی چقدر غمه

دلم گرفته از همه

ای روزگار لعنتی

تلخه بهت هر چی بگم

من به زمین و آسمون

دست رفاقت نمیدم

دست رفاقت نمیدم

دست رفاقت نمیدم

از این همه در به دری

توو قلب من قیمته

چه فایده داره زندگی

این انتهای طاقته

از این همه در به دری

دلم رسیده جون من

به داد من نمیرسه

خدای آسمون من

دلم گرفت از آسمون

هم از زمین هم از زمون

توو زندگی چقدر غمه

دلم گرفته از همه

ای روزگار لعنتی

تلخه بهت هر چی بگم

من به زمین و آسمون

دست رفاقت نمیدم

دست رفاقت نمیدم

دست رفاقت نمیدم

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

... با سلام خدمت کاربر گرامی ... طبق خواسته سایت ساماندهی و کمیته فیلتیرینگ نمیتونیم آهنگ های غیر مجاز ... خواننده زن – خواننده های لس آنجلسی ... تو سایت بذاریم برا همین اگه امکان داره آهنگ های دیگه ای درخواست بدین که بتونیم تو سایت بذاریم – بخاطر همین سایت هام چند بار فیلتر شدن ... با تشکر مدیر سایت - بازم از همه عذر میخوام ...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ







برچسب ها دانلود آهنگ دلم گرفت از آسمون دانلود آهنگ دلم گرفت از آسمون هایده دانلود آهنگ دلم گرفت از آسمون معین با کیفیت 320 دانلود رایگان اهنگ معین دلم گرفت از اسمون دانلود اهنگ معین دلم گرفت از اسمون با لینک مستقیم متن دلم گرفت از آسمون دانلود آهنگ دلم گرفت از هایده اپارات معین دلم گرفت از اسمون آکورد آهنگ دلم گرفت از آسمون معین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو