loading...

98music04

 آهنگ عاشقت بودم فرزاد فرزینمی تونستی بمونی ، عاشقم باشی ، مثل منمن همیشه عاشقت بودم ، مثل دریامثل جنگلمثل چشماتمن همیشه عاشقت بودمدنبال چی می گردی ، دنبال کدوم خورشیدچشمای کدوم عاشق ، دنیا رو به

♥حسـ ــین♥ بازدید : 95 جمعه 19 مرداد 1397

 آهنگ عاشقت بودم فرزاد فرزین
می تونستی بمونی ، عاشقم باشی ، مثل من

من همیشه عاشقت بودم ، مثل دریامثل جنگل

مثل چشمات

من همیشه عاشقت بودم

دنبال چی می گردی ، دنبال کدوم خورشید
چشمای کدوم عاشق ، دنیا رو به تو بخشید

این خونه عشقم بود ، تو اونو قفس دیدی
من عاشقت بودم ، هرگز نفهمیدی

هرگز نفهمیدی...

 آهنگ عاشقت بودم فرزاد فرزین
می تونستی بمونی ، عاشقم باشی ، مثل من

من همیشه عاشقت بودم ، مثل دریامثل جنگل

مثل چشمات

من همیشه عاشقت بودم

دنبال چی می گردی ، دنبال کدوم خورشید
چشمای کدوم عاشق ، دنیا رو به تو بخشید

این خونه عشقم بود ، تو اونو قفس دیدی
من عاشقت بودم ، هرگز نفهمیدی

هرگز نفهمیدی...







برچسب ها دانلود آهنگ عاشقت بودم فرزاد فرزین رمیکس Remix متن آهنگ عاشقت بودم فرزاد فرزین دانلود آهنگ عاشقت بودم فرزاد فرزین کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل عاشقت بودم فرزاد فرزین دانلود آهنگ عاشقت بودم فرزاد فرزین کد آوای انتظار همراه اول عاشقت بودم فرزاد فرزین کد آهنگ پیشواز همراه اول عاشقت بودم فرزاد فرزین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو