loading...

98music04

ای عزیز رفته از دستای سفر کرده ی دلتنگای بت شیشه ای منای اسیر معبد سنگتوی معبد دل مناومدی ساده نشستیاز من و سختی قلبمعاقبت تو هم شکستییه بغل عشق و نوازشبا خودت برام آوردیبه من و دیوونگی هامصادقانه دل

♥حسـ ــین♥ بازدید : 104 جمعه 28 دی 1397

ای عزیز رفته از دست
ای سفر کرده ی دلتنگ
ای بت شیشه ای من
ای اسیر معبد سنگ
توی معبد دل من
اومدی ساده نشستی
از من و سختی قلبم
عاقبت تو هم شکستی
یه بغل عشق و نوازش
با خودت برام آوردی


به من و دیوونگی هام
صادقانه دل سپردی


روبروم آیینه نبودی
تو خود من شده بودی
نه یک معشوق نه یک همزاد
روح این تن شده بودی
کاش از اول می دونستم
درد تو درد منم بود
لحظه ای که می شکستی
لحظه شکستنم بود
کاش از اول می دونستم
که عذابه بی تو بودن
بی هیاهو رفتن تو
سفر روحمه از تن







برچسب ها Download Music دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید ای عزیز رفته از دستای سفر کرده ی دلتنگ متن آهنگ ای عزیز رفته از دستای سفر کرده ی دلتنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول ای عزیز رفته از دستای سفر کرده ی دلتنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل ای عزیز رفته از دستای سفر کرده ی دلتنگ ای عزیز رفته از دستای سفر کرده ی دلتنگ دانلود آهنگ دانلود آهنگ ای عزیز رفته از دستای سفر کرده ی دلتنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام ای عزیز رفته از دستای سفر کرده ی دلتنگ متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو