loading...

98music04

o    اهنگ شبو روز ندارم,    افشین شب و روز ندارم ریمیکس,    دانلود اهنگ افشین شب و روز ندارم,    دانلود اهنگ شب و روز ندارم ریمیکس, &nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 179 دوشنبه 01 مرداد 1397



o    اهنگ شبو روز ندارم
,    افشین شب و روز ندارم ریمیکس
,    دانلود اهنگ افشین شب و روز ندارم
,    دانلود اهنگ شب و روز ندارم ریمیکس
,    دانلود موزیک ویدیو افشین شب و روز ندارم
,    شب و روز ندارم افشین
,    دانلود آهنگ جدید افشین شب و روز ندارم
,    دانلود آهنگ افشین شب و روز ندارم ریمیکس
,    دانلود ریمیکس شب و روز ندارم افشین
,   

وقتی که حس خواستن تو حس عجیبی توی قلبم میزنه

فکر و خیال داشتن تو حتی یه لحظه آرومم نمیذاره

دلم میخواد تو با من بمونی منو به آرزوهام برسونی

اندازه جون تورو دوست دارم نباشی بی تو بی تو بی تو

 

افشین ریمیکس شب و روز ندارم

متن آهنگ ریمیکس شب و روز ندارم از افشین

وقتی که حس خواستن تو حس عجیبی توی قلبم میزنه

فکر و خیال داشتن تو حتی یه لحظه آرومم نمیذاره

دلم میخواد تو با من بمونی منو به آرزوهام برسونی

اندازه جون تورو دوست دارم نباشی بی تو بی تو بی تو

شب و روز ندارم شب و رزو ندارم

شب و روز ندارم شب و رزو ندارم

وقتی که حسِ خواستن تو حس عجیبی توی قلبم میزنه

فکر و خیال داشتن تو حتی یه لحظه آرومم نمیذاره

دلم میخواد تو با من بمونی منو به آرزوهام برسونی

اندازه جون تورو دوست دارم نباشی بی تو بی تو بی تو

شب و روز ندارم شب و رزو ندارم

شب و روز ندارم شب و رزو ندارم

 

http://sornamusic.ir/mp3s/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%81%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D8%B1%DB%8C%D9%85%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D8%B4%D8%A8-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%85/







برچسب ها o اهنگ شبو روز ندارم افشین شب و روز ندارم ریمیکس دانلود اهنگ افشین شب و روز ندارم دانلود اهنگ شب و روز ندارم ریمیکس دانلود موزیک ویدیو افشین شب و روز ندارم شب و روز ندارم افشین دانلود آهنگ جدید افشین شب و روز ندارم دانلود آهنگ افشین شب و روز ندارم ریمیکس دانلود ریمیکس شب و روز ندارم افشین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو