loading...

98music04

آهنگ زیبای طاقت سعید امیری و پیام آقاییSaeed Amiri & Payam Aghayi - Taghatگفته بودم تو بری بی تو و عشقت میمیرمگفته بودم تو بری زانوی غم بغل میگیرمبعد تو دلخوشی من شده یادت گل نازمآرزوی با تو بودن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 320 سه شنبه 09 مرداد 1397

آهنگ زیبای طاقت سعید امیری و پیام آقایی

Saeed Amiri & Payam Aghayi - Taghat



گفته بودم تو بری بی تو و عشقت میمیرم
گفته بودم تو بری زانوی غم بغل میگیرم
بعد تو دلخوشی من شده یادت گل نازم
آرزوی با تو بودن همه دم راز و نیازم


        



طاقت ندارم ببینم با دیگرونی
میخوای بری و دیگه پیشم نمی مونی
طاقت ندارم که یه روز بی تو بمونم
نرو که من تورو میخوام از دل و جونم

یادمه میگفتی هرگز نمیری از خونه ی من
تو میگفتی دل تو داره همش بهونه ی من
ولی هرگز نمیدونست که میری این دل خستم
رفتی و خوب میدونستی بد جوری دل به تو بستم


طاقتم طاق میشه وقتی نمیگیر تو سراغم
وقتی من برای گریه شونه هاتو کم میارم

وقتی نیستی دل خستم پر غصه پر درده
دل کم طاقت من باز عزیزم هواتو کرده
طاقت و صبر و قرارم ای همه دار و ندارم
کاش میشد سرم رو بازم روی شونه هات بذارم

طاقت و صبر و قرارم ای همه دار و ندارم
کاش میشد سرم رو بازم روی شونه هات بذارم


طاقت ندارم ببینم با دیگرونی
میخوای بری و دیگه پیشم نمی مونی
طاقت ندارم که یه روز بی تو بمونم
نرو که من تورو میخوام از دل و جونم

طاقت ندارم ببینم با دیگرونی
میخوای بری و دیگه پیشم نمی مونی
طاقت ندارم که یه روز بی تو بمونم
نرو که من تورو میخوام از دل و جونم

 

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو