loading...

98music04

,    ,    دانلود آهنگ احمد صفایی خوشبختی,    دانلود آهنگ احمد صفایی ازت ممنونم که هستی,    دانلود اهنگ احمد صفایی خیلی دوست دارم,  

♥حسـ ــین♥ بازدید : 120 شنبه 21 اردیبهشت 1398


,   
,    دانلود آهنگ احمد صفایی خوشبختی
,    دانلود آهنگ احمد صفایی ازت ممنونم که هستی
,    دانلود اهنگ احمد صفایی خیلی دوست دارم
,    اهنگ جدید احمد صفایی

,    دانلود آهنگ احمد صفایی خوشم
,    دانلود اهنگ احمد صفایی
,    دانلود اهنگ احمد صفایی حس ناب
,    دانلود اهنگ احمد صفایی خیانت
,    دانلود آهنگ احمد صفایی اشتباه
,    دانلود اهنگ احمد صفایی عشق من
,    اهنگ احمد صفایی عشق بچگی
,    دانلود اهنگ احمد صفایی ترحم
,    احمد صفایی حسرت

ازت ممنونم که هستی نذاشتی که من تنهاشم میخوام که با حضور تو توو فکر آینده باشم

چقدر حسه قشنگیه که سر شه هر روزم با تو من اونقدر عاشقت هستم به هیچکی نمیدم جاتو

دلم دلتنگه چشماته با اینکه تو رو به رومی تو قلبم بی تو آشوبه چقد دوست داشتنت خوبه

به حدی با تو خوشحالم که هیچ جایی واسه غم نیست

پر از آرامشم با تو جز آغوشت هیچ جا امن نیست

شعر آهنگ جدید احمد صفایی آینده

من اگه یه لحظه بی تو تنها شم بدون به سمته دیوونگی میرم

تو ماهی عشقه منی عزیزمی تو مرهم واسه قلبه مریضمی

بهت مدیونم روزایه خوبمو منم مثله کوه پشته تو می مونم

نباید دور شی از من تو یه لحظه تو چشمای تو آرامش محضه

دلم دلتنگه چشماته با اینکه تو رو به رومی تو قلبم بی تو آشوبه چقد دوست داشتنت خوبه

به حدی با تو خوشحالم که هیچ جایی واسه غم نیست

پر از آرامشم با تو جز آغوشت هیچ جا امن نیست

 

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

 

https://www.jenabmusic.com







برچسب ها دانلود آهنگ احمد صفایی خوشم دانلود اهنگ احمد صفایی دانلود اهنگ احمد صفایی حس ناب دانلود اهنگ احمد صفایی خیانت دانلود آهنگ احمد صفایی اشتباه دانلود اهنگ احمد صفایی عشق من اهنگ احمد صفایی عشق بچگی دانلود اهنگ احمد صفایی ترحم احمد صفایی حسرت دانلود آهنگ احمد صفایی خوشبختی دانلود آهنگ احمد صفایی ازت ممنونم که هستی دانلود اهنگ احمد صفایی خیلی دوست دارم اهنگ جدید احمد صفایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو