loading...

98music04

دانلود آهنگ  نذار از سعید اسکندری  رمیکس Remix,متن آهنگ  نذار از سعید اسکندری ,کد آوای انتظار همراه اول  نذار از سعید اسکندری ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  نذار از سعید اسکندری ,دا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 247 جمعه 16 شهریور 1397

دانلود آهنگ  نذار از سعید اسکندری  رمیکس Remix,متن آهنگ  نذار از سعید اسکندری ,کد آوای انتظار همراه اول  نذار از سعید اسکندری ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  نذار از سعید اسکندری ,دانلود آهنگ  نذار از سعید اسکندری  کیفیت 320,دانلود آهنگ  نذار از سعید اسکندری ,کد آهنگ پیشواز همراه اول  نذار از سعید اسکندری ,

دنبال تــو میگردم آخه کجــایی

بیا بــرگرد دیگه بسـه جدایـــی

دنبال تو میگردم بغضم گرفته

منو گــم کردی و یــاد تـو رفته

دنبال تـــو بایـــد کجـــا بگــردم

تو ببین خالیه این دستای سردم

دنبال تــو میگـــردم دلم گرفتــه

بگــو منــو یادتــه یادت نرفتـــه


ندیـــدی منـــم اینجـــا دل نگرونــم

نه نــذار منم اینجــــا تنهـا بمـونم

نــه نگو به من که تو بی وفایــی

بـــی تــو اینجا.. نه نمیمـــــونم

نه نگو عزیز من دستامو ول کن

پشیــمونم پشیمونم منو بــاور کن

هیچکی مثل من نمیشه یه روز میفهمی

بـــــاورم کـــن منــو بـــاورم کـــن 


ولی بدون برمیگردی گریه کنون اون روزی که غرورت شکسته میگی منو تنها نذار با من 
بمون عشقم..








برچسب ها دانلود آهنگ نذار از سعید اسکندری رمیکس Remix متن آهنگ نذار از سعید اسکندری کد آوای انتظار همراه اول نذار از سعید اسکندری کد آهنگ پیشواز ایرانسل نذار از سعید اسکندری دانلود آهنگ نذار از سعید اسکندری کیفیت 320 دانلود آهنگ نذار از سعید اسکندری کد آهنگ پیشواز همراه اول نذار از سعید اسکندری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو