loading...

98music04

,    ,    دانلود آهنگ آرمین نصرتی گل پری,    دانلود اهنگ قدیمی گل پری جون بله,    دانلود آهنگ گل پری جون قدیمی,    دانلود آهن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 147 جمعه 30 فروردین 1398



,   
,    دانلود آهنگ آرمین نصرتی گل پری
,    دانلود اهنگ قدیمی گل پری جون بله
,    دانلود آهنگ گل پری جون قدیمی
,    دانلود آهنگ زن باید خوشگل باشه آرمین نصرتی
,    دانلود آهنگ من دلم پری رو میخواد
,    آرمین نصرتی بابا کرم
,    دانلود اهنگ قرشو برم از ارمین نصرتی
,    دانلود آهنگ گل پری جون جلال همتی
,    دانلود آهنگ گل پری جون ناهید

 

آی دختره بله
آی دختره
بله
•*¨*•♫شوهر داری؟
نخیر
میای بریم؟
نمیام
چرا نمیای ؟
نمیخوام
زنم میشی؟ نمیشم
چرانمیشی؟ نمیگم
وای وای وای
آخه دوستت دارم من
•*¨*•♫الکی
میخوام بوست کنم من
بیخود
بیا بشین کنارم
میخوام بوست کنم من
خوشگل منی تو نازگل من
•*¨*•♫عزیزه دلمی جیگره من
به من میگن گلپری دل نمیدم سر سری با لباسای زر زری دل میبرم از هرکسی
من این طوریمو هیچ کسی نمیرسه به من از ولی
دخترمو ناز پری اسم منه گلپری
•*¨*•♫اسمت چیه؟ گلپری
گلپری جون ، بله اینجایی جون ؟ بله بیا بریم ، نمیام خسته مییشی نمیخوام
وای وای وای چقدر اتفار میریزی چه پرو چه ریزی

https://nafismusic.ir








برچسب ها دانلود آهنگ آرمین نصرتی گل پری دانلود اهنگ قدیمی گل پری جون بله دانلود آهنگ گل پری جون قدیمی دانلود آهنگ زن باید خوشگل باشه آرمین نصرتی دانلود آهنگ من دلم پری رو میخواد آرمین نصرتی بابا کرم دانلود اهنگ قرشو برم از ارمین نصرتی دانلود آهنگ گل پری جون جلال همتی دانلود آهنگ گل پری جون ناهید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو