loading...

98music04

,    ,    دانلود آهنگ حامد زمانی بنام خادم الحسین,    کلیپ خادم الحسین حامد زمانی,    دانلود اهنگ حامد زمانی اگر اواره ام,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 101 دوشنبه 03 دی 1397


,   
,    دانلود آهنگ حامد زمانی بنام خادم الحسین
,    کلیپ خادم الحسین حامد زمانی
,    دانلود اهنگ حامد زمانی اگر اواره ام
,    دانلود اهنگ اربعین حامد زمانی
,    دانلود آهنگ رفیقم حسین حامد زمانی
,    دانلود کلیپ اگر اواره ام قلبم در ایوان تو جامانده
,    دانلود آهنگ جدید حامد زمانی بنام آخرین قدم
,    مداحی خادم الحسین
,    خادم الحسین حامد زمانی متن

,   

 

 

متن آهنگ خادم الحسین حامد زمانی

من از مشهد من از تبریز از شیراز و کرمانم

من از ری اصفهان از رشت از اهواز و تهرانم

نمیدانم کجایی هستم اما خوب میدانم

هواتی هستمو آواره ای در مرز مهرانم

هواتی هستمو آواره ای در مرز مهرانم

اگر آواره ام قلبم در ایوان تو جامانده

دلم با هر قدم با هر نفس اسم تو را خوانده

غم عشقت بیابون پروروم کرده میان راه

یکی پرسید تا کرب و بلا چندتا ستون مانده

چندتا ستون مانده

+++++++

یکی جارو به دستو آن یکی گوشی به گوش آمد

یکی بر شانه مشکو آن یکی پرچم به دوش آمد

در این موکب سخن از کوفه آه سخن از شام

یکی از هوش رفت اینجا یکی آنجا بخ هوش آمد

اگر آواره ام قلبم در ایوان تو جامانده

دلم با هر قدم با هر نفس اسم تو را خوانده

غم عشقت بیابون پروروم کرده میان راه

یکی پرسید تا کرب و بلا چندتا ستون مانده

چندتا ستون مانده

+++++++

چه شیرین است که با عشقت دویدن در بیابانها

به عشقت هم به دل جارو زدن هم در خیابانها

نه تنها در میان تربتت داری شفاعت تو

به خاک زیر پای زائرت دادن درمانها دادن درمانها

ستون 1400 یعنی سلام آقا

سلام ای بی کفن ای تشنه لب ای مانده در صحرا

به سقای علم دارت قسم ما پای پیمانیم

به شوق یاری آرام جانت مهدی زهرا

اگر آواره ام قلبم در ایوان تو جامانده

دلم با هر قدم با هر نفس اسم تو را خوانده

غم عشقت بیابون پروروم کرده میان راه

یکی پرسید تا کرب و بلا چندتا ستون مانده

چندتا ستون مانده

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

http://sakhamusic.ir/music-hamed-zamani-khadem-alhossain/







برچسب ها دانلود آهنگ حامد زمانی بنام خادم الحسین کلیپ خادم الحسین حامد زمانی دانلود اهنگ حامد زمانی اگر اواره ام دانلود اهنگ اربعین حامد زمانی دانلود آهنگ رفیقم حسین حامد زمانی دانلود کلیپ اگر اواره ام قلبم در ایوان تو جامانده دانلود آهنگ جدید حامد زمانی بنام آخرین قدم مداحی خادم الحسین خادم الحسین حامد زمانی متن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو