loading...

98music04

دانلود آهنگ جدید آرش لرد به نام چتریات دانلود اهنگ کافیه بارون بیاد دلم هواتو میکنه دوباره به نام چتریات از ارش لرد Download New Mp3 Music Arash Lord – Chatriat   متن آهنگ چتریات ارش

♥حسـ ــین♥ بازدید : 158 سه شنبه 11 تیر 1398

دانلود آهنگ جدید آرش لرد به نام چتریات

دانلود اهنگ کافیه بارون بیاد دلم هواتو میکنه دوباره به نام چتریات از ارش لرد

Download New Mp3 Music Arash Lord – Chatriat

دانلود آهنگ آرش لرد چتریات

 

متن آهنگ چتریات ارش لرد 

کافیه بارون بیاد دلم هواتو میکنه دوباره

من دلم بارون میخواد گریه زیر بارون چه حالی داره

 

چتر که میبینم یاد چتریات میفتم

موندنی نبودی من اینو قبلنم میگفتم

بارون کاش بهش بگی که تنهام بی اون

عشقمو خودت بهم برگردون آخ نگو که زیر چتره با اون

بارون کاش بهش بگی که تنهام بی اون

عشقمو خودت بهم برگردون آخ نگو که زیر چتره با اون

دانلود آهنگ جدید آرش لرد چتریات

اگه تا خودت صبح بباره که این دل خاموش نمیشه

تو باشی و بارون و من وای چی میشه چی میشه

نباشی نمبشه نمیشه نمیشه

چتر که میبینم یاد چتریات میفتم

موندنی نبودی من اینو قبلنم میگفتم

بارون کاش بهش بگی که تنهام بی اون

عشقمو خودت بهم برگردون آخ نگو که زیر چتره با اون

بارون کاش بهش بگی که تنهام بی اون

عشقمو خودت بهم برگردون آخ نگو که زیر چتره با اون

 

 teh-dl.ir

 

دانلود باکس







برچسب ها دانلود موزیک دانلود آهنگهای ایرانی دانلود آهنگ کمیاب دانلود ریمیکس آرش لرد چتریات متن آهنگ آرش لرد چتریات دانلود موزیک آرش لرد چتریات دانلود بهترین اهنگ Download New Music دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ دانلود آهنگ آرش لرد چتریات دانلود آهنگ های نایاب دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ جدید آرش لرد چتریات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو