loading...

98music04

آهنگ تسنیم احسان خواجه امیری حس خوبی دارم به تو که نزدیکیمیشه دستاتو گرفت توی این تاریکیمیشه تا آخر عمر با خیالت سر کردمیشه عاشق مون و عشق رو باور کردتا تو هستی جز تو همه چیز ممنوعه ستعشق دل کنده از ا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 117 سه شنبه 21 اسفند 1397

آهنگ تسنیم احسان خواجه امیری


حس خوبی دارم به تو که نزدیکی
میشه دستاتو گرفت توی این تاریکی
میشه تا آخر عمر با خیالت سر کرد
میشه عاشق مون و عشق رو باور کرد
تا تو هستی جز تو همه چیز ممنوعه ست
عشق دل کنده از این کوچه باغ بن بست
من توی آغوشت گرم بودم یا سرد
کاش شب می فهمید روز باور می کرد


بغض یک دنیا رو از دلم کم کردی
من فقط من بودم منو آدم کردی
عشق بی حادثه نیست من خیانت کردم

اگه یادم باشی زود بر می گردم
ای خدایی که برام تو شبا فانوسی
هل میشم وقتی تو منو می بوسی
هل میشم وقتی تو منو می بوسی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو