loading...

98music04

منو درگیر خودت کردی حالو روزمو عوض کردی وقتی پیشمی چه آروممزندگیمو به تو مدیونم تو منو دیوونه تر کردیبا نگاهت عاشقم کردی خنده هامو به تو مدیونم من تا آخر با تو میمونم   دل تو دلم نیست با تو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 82 دوشنبه 30 اردیبهشت 1398

منو درگیر خودت کردی حالو روزمو عوض کردی

وقتی پیشمی چه آروممزندگیمو به تو مدیونم

تو منو دیوونه تر کردیبا نگاهت عاشقم کردی

خنده هامو به تو مدیونم من تا آخر با تو میمونم

 

دل تو دلم نیست با تو من خوشحالم

هر لحظه دارم به خودم میبالم وقتی نگاهت هر طرف باهامه

آخ چه حسه خوبیه وقتی دلت همرامه

دل تو دلم نیست با تو من خوشحالمهر لحظه دارم به خودم میبالم

 

وقتی نگاهت هر طرف باهامهآخ چه حسه خوبیه وقتی دلت همرامه

بی شک هنوزم مثله روز اولی واسم عزیزم کاشکی از پیشم نری

وقتی تو باشی غصه هام کم میشن کل دردایی که دارم بیخیالم میشن

کل دردایی که دارم بیخیالم میشن دل تو دلم نیست با تو من خوشحالم

هر لحظه دارم به خودم میبالم

وقتی نگاهت هر طرف باهامهآخ چه حسه خوبیه وقتی دلت همرامه

دل تو دلم نیست با تو من خوشحالمهر لحظه دارم به خودم میبالم

وقتی نگاهت هر طرف باهامه آخ چه حسه خوبیه وقتی دلت همرامه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو