loading...

98music04

آهنگ منو بگو امیر منتظری - تکست موزیکمنو بگو عاشقونه به پای تو مونده بودم منو بگو به خاطرت از همه جا رونده بودممنو بگو بی اختیار گریه میکردم واسه توآخرشم زجرم دادی منی که با وفا بودم ...منو بگو تو ساد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 77 جمعه 10 اسفند 1397

آهنگ منو بگو امیر منتظری - تکست موزیک
منو بگو عاشقونه به پای تو مونده بودم
منو بگو به خاطرت از همه جا رونده بودم
منو بگو بی اختیار گریه میکردم واسه تو
آخرشم زجرم دادی منی که با وفا بودم
...
منو بگو تو سادگی خیال کردم دوستم داری
یادته گفتی که دیگه دست تو دستام نمیذاری
خیر نبینی که عاقبت شکستی قلبه خستمو
لعنت به تو بی آبرو خالی گذاشتی دستمو
...


الهی از کاسه درآد چشمای هرزه ی سیات
الهی که خون بباره به جای اشک و گریه هات
الهی افسرده بشی تا زنده ای زجر بکشی
الهی قبل مردنت طعم عذاب و بچشی الهی بخت تو مثل چشم و دلت سیاه بشه
تا اینکه وابستش شدی بره ازت جدا بشه
الهی که آرزوهات رنگ سیاهی بگیره
اونروز که عاشقش شدی جلوی چشمات بمیره







برچسب ها آهنگ منو بگو امیر منتظری متن آهنگ منو بگو امیر منتظری تکست آهنگ منو بگو امیر منتظری دانلود آهنگ منو بگو امیر منتظری کد آهنگ منو بگو امیر منتظری امیر منتظری آهنگ منو بگو امیر منتظری آهنگ پیشواز منو بگو امیر منتظری امیر منتظری قدیمی متن آهنگ های امیر منتظری تکست موزیک امیر منتظری کد موزیک امیر منتظری فول آلبوم امیر منتظری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو