loading...

98music04

آهنگ مادر جواد یساری چراغ خونه ام خاموشه امشب کجایی مادر خوبم کجاییکجایی تا کشی دست محبت چو طفلان بر سر و رویم کجاییکجایی ماد خوبم، کجایی کجاییکجایی یار محبوبم، کجایی کجاییهنوزم نغمه لا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1881 جمعه 02 شهریور 1397

آهنگ مادر جواد یساری

 چراغ خونه ام خاموشه امشب 
کجایی مادر خوبم کجایی
کجایی تا کشی دست محبت 
چو طفلان بر سر و رویم کجایی

کجایی ماد خوبم، کجایی کجایی
کجایی یار محبوبم، کجایی کجایی



هنوزم نغمه لالای تو در گوش من مانده 
غم دوری تو مادر مرا سوی فنا رانده
هنوزم نغمه لالای تو در گوش من مانده 
غم دوری تو مادر مرا سوی فنا رانده


هنوزم جز ره دامان تو راهی نجویم 
کجایی تا برایم قصه گویی، قصه گویم 

کجایی مادر خوبم، کجایی کجایی
کجایی یار محبوبم، کجایی کجایی

بیایم هر شب هفته بشینم بر مزار تو 
بریزم اشک خونین و کنم مادر نثار تو 
اگر تاریکه ای مادر کنون جایی که آسودی 
بسوزم همچون شمعی تا کنم روشن مزار تو

خداحافظ خداحافظ، خداحافظ تو ای مادر 
تو را بسپارمت دست خدا تا هفته دیگر
خداحافظ عزیز من امید دلنوازم
کنون رفتی ز پیش من بگو بی تو چه سازم 

خداحافظ عزیز من امید دلنوازم
کنون رفتی ز پیش من بگو بی تو چه سازم ....

 

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل مادر جواد یساری دانلود آهنگ مادر جواد یساری کد آوای انتظار همراه اول مادر جواد یساری کد آهنگ پیشواز همراه اول مادر جواد یساری دانلود آهنگ مادر جواد یساری کیفیت 320 متن آهنگ مادر جواد یساری دانلود آهنگ مادر جواد یساری رمیکس Remix
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو