loading...

98music04

آهنگ برگرد افشین آذریتو رفتیو هیشکی برام تو نشدهزار سال اومد ولی نو نشدمن از زندگی بی تو خسته شدم تو اوجه جوونیم شکسته شدممن از دست تو بد جوری دلخورم تو میگفتی هستی ولی رد شدیتو که ادعا داشتی عاشقیچه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 93 سه شنبه 16 بهمن 1397

آهنگ برگرد افشین آذری
تو رفتیو هیشکی برام تو نشد
هزار سال اومد ولی نو نشد
من از زندگی بی تو خسته شدم تو اوجه جوونیم شکسته شدم
من از دست تو بد جوری دلخورم تو میگفتی هستی ولی رد شدی
تو که ادعا داشتی عاشقی
چه راحت با احساسه من بد شدی
اگه ممکنه یه کمی صبر کن
واسه رفتن از زندگیم زوده
تو این گیرو دار شاید حالیت شه که
یکی واقعا عاشقت بوده
تکست آهنگ برگرد افشین آذری


منو قلبمو تو به بازی نگیر
من اونم که واست خودش رو شکوند

از احساسه تو ساده پس خورد ولی
تو رو هیچ وقت از خیالش نرووند
بیا برگرد شاید آروم بشم شاید غصه از خونمون دور شه
یه کاری بکن تا زمونه واسه رسوندنه من به تو مجبور شه
من از دست تو بد جوری دلخورم
تو میگفتی هستی ولی رد شدی
تو که ادعا داشتی عاشقی
چه راحت با احساسه من بد شدی
اگه ممکنه یه کمی صبر کن
واسه رفتن از زندگیم زوده
تو این گیرو دار شاید حالیت شه که
یکی واقعا عاشقت بوده







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل برگرد افشین آذری متن آهنگ برگرد افشین آذری متن آهنگ دانلود آهنگ برگرد افشین آذری با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music دانلود آهنگ برگرد افشین آذری کد آهنگ پیشواز همراه اول برگرد افشین آذری دانلود آهنگ بیکلام برگرد افشین آذری دانلود آهنگ جدید برگرد افشین آذری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو