loading...

98music04

کاش دوستم داشتی ، می دیدی تنهامتو باغچه ی لب هام ، گل بوسه می کاشتیکاش با من بودی ، مثل اون روزهاباز برای فردا ، وعده نمی ذاشتیوای چه گنه کردم ، رو به تو آوردموای ، رو به تو آوردمعاشق چشماتم ، تنها خا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 114 دوشنبه 08 بهمن 1397

کاش دوستم داشتی ، می دیدی تنهام
تو باغچه ی لب هام ، گل بوسه می کاشتی
کاش با من بودی ، مثل اون روزها
باز برای فردا ، وعده نمی ذاشتی
وای چه گنه کردم ، رو به تو آوردم
وای ، رو به تو آوردم
عاشق چشماتم ، تنها خاطرخواهتم
وای ، تنها خاطرخواهتم


چشمام پر آبه ، بخت من خوابه
طفلکی قلب من ، بی تو چه بی تابه
قلبم پر خونه ، دل دیوونه
بی تو پریشونه ، هی می گیره بونه
وای چه گنه کردم ، رو به تو آوردم


وای ، رو به تو آوردم
عاشق چشماتم ، تنها خاطرخواهتم
وای ، تنها خاطرخواهتم

کاش دوستم داشتی ، می دیدی تنهام
تو باغچه ی لب هام ، گل بوسه می کاشتی
کاش با من بودی ، مثل اون روزها
باز برای فردا ، وعده نمی ذاشتی
وای چه گنه کردم ، رو به تو آوردم
وای ، رو به تو آوردم
عاشق چشماتم ، تنها خاطرخواهتم
وای ، تنها خاطرخواهتم
وای چه گنه کردم ، رو به تو آوردم
وای ، رو به تو آوردم
عاشق چشماتم ، تنها خاطرخواهتم
وای ، تنها خاطرخواهتم
وای چه گنه کردم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو