loading...

98music04

متن آهنگ مونس اون که دنبال منه اون که قلبم رو میخوادمتن اهنگ اون که دنبال منه اون که قلبم رو میخواد اون که دنبال منه اون که قلبم رو میخوادبا تب عشق اومده . قلب پاکم رو میخواداین دل منتظر مهربونم رو می

♥حسـ ــین♥ بازدید : 127 سه شنبه 21 خرداد 1398



متن آهنگ مونس

اون که دنبال منه اون که قلبم رو میخواد

متن اهنگ اون که دنبال منه اون که قلبم رو میخواد

اون که دنبال منه اون که قلبم رو میخواد

با تب عشق اومده . قلب پاکم رو میخواد

این دل منتظر مهربونم رو میخواد

اون میخواد واسه یه عمر محرم دلم بشه

منو دلداری بده . صاحب دلم بشه



صاحب اختیار من . مالک دلم بشه

من اونو همیشه مثل یه جون میخواستم

یه مونس . یه همدم . یه همزبون میخواستم

اونکه دنبال منه . مهربونی میکنه

با دل خسته من . همزبونی میکنه

واسم از فردا میگه . خوشزبونی میکنه

شبنم پاک در او . انگار از ابر هواست

اوج احساس منه . انگار از آسموناست

قسم آخرمه . انگار از عرش خداست

من اونو همیشه مثل یه جون میخواستم

یه مونس . یه همدم . یه همزبون میخواستم

خدا کنه تو باغ آرزوهام . مرغای عشق بشینن و بخونن

عشق خداییو تو چشمای ما . دلم ببینن و بمونن

آشفته و سرگشته و پریشون . تو جاده های انتظارو دویدم

از دره ها . از قله ها گذشتم . شکر خدا به آرزوم رسیدم

اون که دنبال منه اون که قلبم رو میخواد

با تب عشق اومده . قلب پاکم رو میخواد

این دل منتظر مهربونم رو میخواد

اون میخواد واسه یه عمر محرم دلم بشه

منو دلداری بده . صاحب دلم بشه

صاحب اختیار من . مالک دلم بشه

من اونو همیشه مثل یه جون میخواستم

یه مونس . یه همدم . یه همزبون میخواستم
http://www.gap8.ir/mah-72/







برچسب ها Text music متن آهنگ عاشقانه شعر آهنگ اون که دنبال منه اون که قلبم رو میخواد متن آهنگ قدیمی متن آهنگ های قدیمی تکست موزیک اون که دنبال منه اون که قلبم رو میخواد دانلود آهنگ اون که دنبال منه اون که قلبم رو میخواد آکورد آهنگ اون که دنبال منه اون که قلبم رو میخواد تکست آهنگ تکست آهنگ اون که دنبال منه اون که قلبم رو میخواد متن آهنگ غمگین سایت تکست آهنگ متن ترانه اون که دنبال منه اون که قلبم رو میخواد سایت متن آهنگ lyric song & music متن آهنگ اون که دنبال منه اون که قلبم رو میخواد متن آهنگ اون که دنبال منه اون که قلبم رو میخواد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو