loading...

98music04

متن آهنگ جدید شهاب مظفری مگه دیوونه حالیته مثه آبی که میریزه واسه جمع کردنش دیره دلی که بشکنه هیچ وقت دیگه آروم نمیگیره تا وقتی که خدایی هست رفیقه راه من باشه تو هر جایی زمین خوردی شاید از آه من باشه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 103 یکشنبه 15 مهر 1397

متن آهنگ جدید شهاب مظفری مگه دیوونه حالیته

مثه آبی که میریزه واسه جمع کردنش دیره دلی که بشکنه هیچ وقت دیگه آروم نمیگیره
تا وقتی که خدایی هست رفیقه راه من باشه تو هر جایی زمین خوردی شاید از آه من باشه

به غیر از عشقو آرامش چه احساسی بهت دادم که حقم جای خالیته

بازم دستام میلرزند بازم به گریه افتادم مگه دیوونه حالیته

ببین همپای این رگبار دارم تو کوچه میبارم تمومه لحظه هامونو باید زنده نگه دارم

فقط خوابه تو میتونه تو شبهایی که بارونه یه مرد سختو مغرورو به خاکستر بنشونه

 

مگه دیوونه حالیته

شعر آهنگ جدید شهاب مظفری مگه دیوونه حالیته

مثه آبی که میریزه واسه جمع کردنش دیره دلی که بشکنه هیچ وقت دیگه آروم نمیگیره
تا وقتی که خدایی هست رفیقه راه من باشه تو هر جایی زمین خوردی شاید از آه من باشه

به غیر از عشقو آرامش چه احساسی بهت دادم که حقم جای خالیته

بازم دستام میلرزند بازم به گریه افتادم مگه دیوونه حالیته

ببین همپای این رگبار دارم تو کوچه میبارم تمومه لحظه هامونو باید زنده نگه دارم

فقط خوابه تو میتونه تو شبهایی که بارونه یه مرد سختو مغرورو به خاکستر بنشونه

مگه دیوونه حالیته

http://www.darvishmusic.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو