loading...

98music04

X دانلود آهنگ ضجه مسعود سعیدی X متن آهنگ ضجه مسعود سعیدی X تکست آهنگ ضجه مسعود سعیدی X آهنگ ضجه مسعود سعیدی X کد آهنگ ضجه مسعود سعیدی X مسعود سعیدی آهنگ ضجه X متن آه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 109 جمعه 14 دی 1397
X دانلود آهنگ ضجه مسعود سعیدی X متن آهنگ ضجه مسعود سعیدی X تکست آهنگ ضجه مسعود سعیدی X آهنگ ضجه مسعود سعیدی X کد آهنگ ضجه مسعود سعیدی X مسعود سعیدی آهنگ ضجه X متن آهنگ های مسعود سعیدی X تکست آهنگ مسعود سعیدی X آهنگ قدیمی مسعود سعیدی X آهنگ عاشقانه مسعود سعیدی X دانلود فول آلبوم مسعود سعیدی X متن آهنگ X کد موزیک مسعود سعیدی X متن ترانه های مسعود سعیدی X آهنگ غمگین مسعود سعیدی X آهنگ پیشواز مسعود سعیدی X تکست موزیک

آهنگ ضجه مسعود سعیدی - تکست موزیک
ضجه نزن, من می میرم
ضجه نزن, من می میرم
ضجه نزن, من می میرم
ضجه نزن, من می میرم 
ضجه نزن, برای تو
ضجه نزن, من می میرم
ضجه نزن, من می میرم
ضجه نزن, برای تو

برو عزیزم خدا به همرات
تو دیگه منو نداری
کاش بمیرم و نبینم 
که دیگه ذلیل و خواری

اگه درد تو منم من 
خوب دیگه دردی نداری
ما حالا داریم می سوزیم 
کاش بدونی بی کس و کاریم


ضجه نزن برای من 
خواست خدا بود
تو برو اهسته و آروم 
که دیگه منو نداری

حرفی نزن برای من 
قسمت ما بود
این منم خسته و داغون
تو دیگه منو نداری
منو نداری

اگه حرفامو شنیدی 
تو برو چیزی نگو 
که دیگه طاقت ندارم 
تو نذار بیشتر ببارم

اگه اشک من می ریزه 
فکر نکن گونه هام خیسه
گریه ی من از درونه 
زندگیم شده ویرونه

ضجه نزن برای من 
خواست خدا بود
تو برو اهسته و آروم 
که دیگه منو نداری

حرفی نزن برای من 
قسمت ما بود
این منم خسته و داغون
تو دیگه منو نداری
تو تو تو

ضجه نزن برای من 
خواست خدا بود
تو برو اهسته و آروم 
که دیگه منو نداری

حرفی نزن برای من 
قسمت ما بود
این منم خسته و داغون
تو دیگه منو نداری
منو نداری

ضجه نزن
ضجه نزن
ضجه نزن

 







برچسب ها دانلود آهنگ ضجه مسعود سعیدی متن آهنگ ضجه مسعود سعیدی تکست آهنگ ضجه مسعود سعیدی آهنگ ضجه مسعود سعیدی کد آهنگ ضجه مسعود سعیدی مسعود سعیدی آهنگ ضجه متن آهنگ های مسعود سعیدی تکست آهنگ مسعود سعیدی آهنگ قدیمی مسعود سعیدی آهنگ عاشقانه مسعود سعیدی دانلود فول آلبوم مسعود سعیدی متن آهنگ کد موزیک مسعود سعیدی متن ترانه های مسعود سعیدی آهنگ غمگین مسعود سعیدی آهنگ پیشواز مسعود سعیدی تکست موزیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو