loading...

98music04

,    متن آهنگ مرتضی پاشایی برو که خسته ام,    آهنگ برو مرتضی پاشایی,    متن آهنگ برو شهرام شکوهی,    دانلود اهنگ مرتضی پاشایی خسته ام, 

♥حسـ ــین♥ بازدید : 140 یکشنبه 28 مرداد 1397



,    متن آهنگ مرتضی پاشایی برو که خسته ام
,    آهنگ برو مرتضی پاشایی
,    متن آهنگ برو شهرام شکوهی
,    دانلود اهنگ مرتضی پاشایی خسته ام
,    دانلود آهنگ خاطره ها مرتضی پاشایی
,    دانلود اهنگ مرتضی پاشایی به خدا
,   

http://www.dehkademusic.ir/fa/downloadmusic/arom/music/732/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D9%88-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%B6%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%B4%D8%B9%D8%B1/

 

 

متن ترانه شعر آهنگ آرام برو از مرتضی پاشایی

برو که خسته َم تا دیدی وابسته َم روزی صد بار قلب منو شکستی
برو که بسمه تو سینه پر از غمه برو تو همینو مگه نخواستی
برو شکسته َم من و شب و اشک و غم تنها موندیم گفتی برات مهم نیست
برو دلم پره به جون تو دلخوره برو دلم دیگه به نام تو نیست
******دهکده موزیک*****
برو که از تو و عشق تو من دیگه دل بکنم
اونی که زندگیشو داده پای غم تو منم
وقتشه دل بکنم
برو بگو به همه تو خوبی بگو خیلی بَدم
برو و فکر منم نکن تنهایی رو بلدم
دیدی چه جوری شدم
******دهکده موزیک*****
بگو چی بین ماست برو نگو اشتباست باور کن من خسته شدم عزیزم
برو که وقتشه برو دلم حقشه آخه تا کی باید من اشک بریزم
برو تموم بشه برو دل آروم بشه دستام دیگه با دست تو غریبه ست
برو دیوونه شم آخه چه جوری بگم کاش دلم دل به عشق تو نمی بست
******دهکده موزیک*****   







برچسب ها متن آهنگ مرتضی پاشایی برو که خسته ام آهنگ برو مرتضی پاشایی متن آهنگ برو شهرام شکوهی دانلود اهنگ مرتضی پاشایی خسته ام دانلود آهنگ خاطره ها مرتضی پاشایی دانلود اهنگ مرتضی پاشایی به خدا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو