loading...

98music04

هیشکی مثل من تورو نفهمیدهیشکی مثل من تورو نبخشیدهیشکی مثل من تنهای تنهاهیشکی مثل تو به من نخندیدمردی که عمرش بی تو به سر شددیوونه بود و دیوونه تر شد با این که عشقی از تو نمی دیدبا سایه ی تو مرد س

♥حسـ ــین♥ بازدید : 151 چهارشنبه 23 آبان 1397

هیشکی مثل من تورو نفهمید
هیشکی مثل من تورو نبخشید
هیشکی مثل من تنهای تنها
هیشکی مثل تو به من نخندید
مردی که عمرش بی تو به سر شد
دیوونه بود و دیوونه تر شد 
با این که عشقی از تو نمی دید
با سایه ی تو مرد سفر شد


انگار نه انگار چشماتو بستی 
انگار نه انگار قلبی شکستی
انگار فقط من دیوونه بودم
خوش باشی هرجا با هر که هستی (2)
هیشکی مثل تو زیبا و ظالم

مثل تو مغرور پیدا نمیشه
هیشکی مثل تو با قلب سنگت
پیش یه عاشق رسوا نمیشه
انگار نه انگار چشماتو بستی 
انگار نه انگار قلبی شکستی
انگار فقط من دیوونه بودم
خوش باشی هرجا با هر که هستی (2)

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو