loading...

98music04

 آهنگ سرباز افشین آذری موهام تراشیده شدنازم خجالت نکشیدارم میام ببینمتبا این لباس ارتشیروزای سختمون گذشتدو ساله این روز رو میخوامتو تک تک ثانیه هامبوی تو میده لحظه هامموهام تراشیده شدنازم خج

♥حسـ ــین♥ بازدید : 152 پنجشنبه 03 آبان 1397

 آهنگ سرباز افشین آذری
 
موهام تراشیده شدن
ازم خجالت نکشی
دارم میام ببینمت
با این لباس ارتشی

روزای سختمون گذشت
دو ساله این روز رو میخوام


تو تک تک ثانیه هام
بوی تو میده لحظه هام

موهام تراشیده شدن
ازم خجالت نکشی
دارم میام ببینمت
با این لباس ارتشی


روزای سختمون گذشت
دو ساله این روز رو میخوام
تو تک تک ثانیه هام
بوی تو میده لحظه هام

چه قدر شلوغه خونتون
اون کیه می خنده باهات؟
چرا اسمت رو میگه ؟
چه نسبتی داره باهات؟

اون کیه دست دادی باهاش؟
حرف من رو بهش نزن
چه قدر عوض شدی گلم
راستی چه قدر میاین به هم

دو ساله هر چی شعر میگم
رو پاکته سیگارمه
تور سپید رو سرت
حکم طناب دارمه

الهی خوشبختت کنه
اون که رو بخت من نشست
اصلا مهم نیست واسه تو
من رو به زیر پا شکست
من رو به زیر پا شکست...

چه قدر شلوغه خونتون
اون کیه می خنده باهات؟
چرا اسمت رو میگه ؟
چه نسبتی داره باهات؟

اون کیه دست دادی باهاش؟
حرف من رو بهش نزن
چه قدر عوض شدی گلم
راستی چه قدر میاین به هم

اون کیه دست دادی باهاش؟
حرف من رو بهش نزن
چه قدر عوض شدی گلم
راستی چه قدر میاین به هم








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو