دانلود آهنگ علی اصحابی این همه خوشبختی

Download Music Ali Ashabi In Hame Khoshbakhti

آهنگ علی اصحابی بنام این همه خوشبختی

ساده ترین حقیقتی فقط یه رنگی

نمیره از یاد من اینهمه قشنگی

دانلود آهنگ علی اصحابی این همه خوشبختی

 

متن آهنگ این همه خوشبختی از علی اصحابی

ساده ترین حقیقتی فقط یه رنگی

نمیره از یاد من اینهمه قشنگی

خنده ی تو خنده ی خوبه روزگاره

خوب میدونی کی حسرت ِ داشتنِ تو نداره

این همه خوشبختی رو

این همه زیبایی رو

این حس رویایی رو

مدیون تو هستم گُلم

اینهمه دلدادگی

اینهمه پروانگی

اینهمه پاکی و سادگی

inhame paki va sadegi

واسه اینه که با توئم

vase ine ke ba toam

نمیره از یاده من اینهمه قشنگی

nemire az yade inhame ghashangi

به عشق ِ تو آره فقط تو

من از همه دل میکنم و

رو هرچی عشقه به غیره تو

تا همیشه خط میزنمو

این همه خوشبختی رو

این همه زیبایی رو

این حس رویایی رو

مدیون تو هستم گُلم

اینهمه دلدادگی

اینهمه پروانگی

اینهمه پاکی و سادگی

inhame paki va sadegi

واسه اینه که با توئم

vase ine ke ba toam

نمیره از یاده من اینهمه قشنگی

nemire az yade inhame ghashangi

ترانه آهنگ این همه خوشبختی از علی اصحابی

این همه زیبایی رو

این حس رویایی رو

مدیون تو هستم گُلم

اینهمه دلدادگی

اینهمه پروانگی

اینهمه پاکی و سادگی

inhame paki va sadegi

واسه اینه که با توئم

vase ine ke ba toam

نمیره از یاده من اینهمه قشنگی

nemire az yade inhame ghashangi