loading...

98music04

متن آهنگ مادر از بنیامین بهادریtext music benyamin bahadoriکد آوای انتظار همراه اول  مادر از بنیامین بهادری,دانلود آهنگ  مادر از بنیامین بهادری,متن آهنگ  مادر از بنیامین بهادری,دانلود آ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 108 جمعه 02 شهریور 1397

متن آهنگ مادر از بنیامین بهادری

text music benyamin bahadori
کد آوای انتظار همراه اول  مادر از بنیامین بهادری,دانلود آهنگ  مادر از بنیامین بهادری,متن آهنگ  مادر از بنیامین بهادری,دانلود آهنگ  مادر از بنیامین بهادری کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول  مادر از بنیامین بهادری,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  مادر از بنیامین بهادری,دانلود آهنگ  مادر از بنیامین بهادری رمیکس Remix,


♫♫♫

دارم تورو می عشق مو

توام منو می عشقی و



تو قلبامون پا میگیره یه ماجرای عشقی و

کار داره بالا میگیره ، نفسم حالا می گیره

اینکه توام بهم بگی و ، فکر نمی کردم این یکیو


یهـــو ، دل بده و

این گره و یهو وا کن

تو




کار توئه همه کار توئه ،همه کارای من

انتظار توئه ، همه چرخش من رو مدار توئه

بیقرار توئه ، دلی که حالا دست بر ندار توئه

دست کشیدن از عشقی که کار توئه

نه این کار منه

نه این کار توئه

♫♫♫

جز تو ندارم کسی و فقط به من میرسی و

میخوام باتو داشته باشم این ارتباط حسی و



آخر منو میکشی و میرم از این خوشی و

میبینی این خودکشی

 

دانلود آلبوم جدید بنیامین بهادری با نام ۹۳


منبع: تکساهنگ

http://www.texahang.org







برچسب ها کد آوای انتظار همراه اول مادر از بنیامین بهادری دانلود آهنگ مادر از بنیامین بهادری متن آهنگ مادر از بنیامین بهادری دانلود آهنگ مادر از بنیامین بهادری کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول مادر از بنیامین بهادری کد آهنگ پیشواز ایرانسل مادر از بنیامین بهادری دانلود آهنگ مادر از بنیامین بهادری رمیکس Remix
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو