دانلود آهنگ علیرضا روزگار خدایا

Download New Music Alireza Roozegar Khodaya

آهنگ علیرضا روزگار بنام خدایا

خدایا عاشقم کرد و ، کنار من نمی مونه
داره دل می کنه میره ، بهم میگه پشیمونه

دانلود آهنگ علیرضا روزگار خدایا

 

متن آهنگ خدایا از علیرضا روزگار

خدایا عاشقم کرد و ، کنار من نمی مونه
داره دل می کنه میره ، بهم میگه پشیمونه
خدایا عاشقم کرد و ، حالا از بودنم سیره

Khodaya Ashegham Kardo Hala Az Boodanam Sire
دل بی رحم اون حالا ، یه جای دیگه ای گیره
خودش با من نمی مونه ، میگه قسمت ما اینه
میذاره گردن تقدیر ، گناهش رو نمی بینه

Mizare Gardane Taghdire Gonahesh Ru Nemibine
چه سال نحسیه امسال، چه روزای بدی دارم
آهای تقویم پر پاییز، ازت بیزار بیزارم

ترانه آهنگ خدایا از علیرضا روزگار

تو تعبیر کدوم خوابی؟ کدوم کابوس بی پایون؟
چقد دل می بری ساده، چقد دل می کنی آسون
کدوم مهمون ناخونده ، منو از قلب تو رونده؟

Kodum Mehmoone Nakhonde Mano Az Ghalbe To Ronde?
نگاتو کی ازم دزدید؟ دل من رو کی سوزونده؟
خودش با من نمی مونه ، میگه قسمت ما اینه
میذاره گردن تقدیر ، گناهش رو نمی بینه

Mizare Gardane Taghdire Gonahesh Ru Nemibine
چه سال نحسیه امسال ، چه روزای بدی دارم
آهای تقویم پر پاییز ، ازت بیزار بیزارم