loading...

98music04

X دانلود آهنگ عشق مني از مهستي X دانلود آهنگ کی دل سنگ سنگت مهستی X دانلود اهنگ چجوری ازت جدا شم X دانلود آهنگ اسیر مهستی X قلب مني چه جوري يه روز ازت جدا شم X دانلود رای

♥حسـ ــین♥ بازدید : 878 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1397
X دانلود آهنگ عشق مني از مهستي X دانلود آهنگ کی دل سنگ سنگت مهستی X دانلود اهنگ چجوری ازت جدا شم X دانلود آهنگ اسیر مهستی X قلب مني چه جوري يه روز ازت جدا شم X دانلود رایگان آلبوم اسیر مهستی X متن آهنگ اسیر مهستی X مهستی کی دل سنگ سنگت X دانلود آهنگ از نگاهت عاقبت رو خوندم از مهستی

http://nakaman.ir/52655/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%83%D9%8A-%D8%AF%D9%84-%D8%B3%D9%86%DA%AF-%D8%B3%D9%86%DA%AF%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D9%84-%D9%85%D9%86-%D8%AE%D8%A8%D8%B1-%D8%AF.html

متن ترانه

كي دل سنگ سنگت از دل من خبر داشت
اشكاي گرم گرمم كي تو دلت اثرداشتوقتي هنوز به يادت گريه مياد سراغم
عشق تو هستم انگار پيش تو داده باقي
قلب مني چه جوري يه روز ازت جداشم
عشق مني نميشه دوست نداشته باشم
قلب مني چه جوري يه روز ازت جداشم
عشق مني نميشه دوست نداشته باشم
فكر مي كنم تو مهربون هنوز دلت پيش منه
ببين يه عاشق چه جوري هي خودش و گول ميزنه
فكر مي كنم من بميرم عمر تو هم تموم بشه

ببين يه عاشق چه جوري اسير قلب پاكشه مهستی

قلب مني چه جوري يه روز ازت جداشم
عشق مني نميشه دوست نداشته باشم
قلب مني چه جوري يه روز ازت جداشم
عشق مني نميشه دوست نداشته باشم
به من مي گفتي كه منو دوست داري
مي ترسيدم من نباشم دق كني
اما تو كه عاشق من نبودي فقط مي خواستي منو عاشق كني
آه كه هنوز بي تو پريشونه دل آه كه هنوز ساده ساده هستم
هنوز همون اسير بي پناهي كه زندگيش و به تو داده هستم مهستی
قلب مني چه جوري يه روز ازت جداشم
عشق مني نميشه دوست نداشته باشم
قلب مني چه جوري يه روز ازت جداشم
عشق مني نميشه دوست نداشته باشم مهستی

 

 

با توجه به غیر مجاز بودن اهنگ نمیتونیم تو سایت قرار بدیمآهنگ دیگری درخواست دهید

Due to the unauthorized nature of the song we can not be placed on the site

 







برچسب ها دانلود آهنگ عشق مني از مهستي دانلود آهنگ کی دل سنگ سنگت مهستی دانلود اهنگ چجوری ازت جدا شم دانلود آهنگ اسیر مهستی قلب مني چه جوري يه روز ازت جدا شم دانلود رایگان آلبوم اسیر مهستی متن آهنگ اسیر مهستی مهستی کی دل سنگ سنگت دانلود آهنگ از نگاهت عاقبت رو خوندم از مهستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو