loading...

98music04

آهنگ شیدا از حمید عسکری دانلود آهنگ  شیدا از حمید عسکری  رمیکس Remix,کد آوای انتظار همراه اول  شیدا از حمید عسکری ,دانلود آهنگ  شیدا از حمید عسکری  کیفیت 320,کد آهنگ پیشو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 101 پنجشنبه 18 مرداد 1397


آهنگ شیدا از حمید عسکری 


دانلود آهنگ  شیدا از حمید عسکری  رمیکس Remix,کد آوای انتظار همراه اول  شیدا از حمید عسکری ,دانلود آهنگ  شیدا از حمید عسکری  کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول  شیدا از حمید عسکری ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  شیدا از حمید عسکری ,متن آهنگ  شیدا از حمید عسکری ,دانلود آهنگ  شیدا از حمید عسکری ,

پیش و روی من تا چشم یاری میکند دریاست

چراغ ساحل آسودگی ها از افق پیداست

در این ساحل که من افتاده ام خاموش

غمم دریا دلم تنهاست..



درین دنیا تک و تنها شدم من

گیاهی در دل صحرا شدم من


چو مجنونی که از مردم گریزد 

شتابان در پی لیلا شدم من

چه بی اثر میخندم چه بی ثمر میگریم

به ناکامی چرا رسوا شدم من

چرا عاشق چرا شیدا شدم من..








برچسب ها دانلود آهنگ شیدا از حمید عسکری رمیکس Remix کد آوای انتظار همراه اول شیدا از حمید عسکری دانلود آهنگ شیدا از حمید عسکری کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول شیدا از حمید عسکری کد آهنگ پیشواز ایرانسل شیدا از حمید عسکری متن آهنگ شیدا از حمید عسکری دانلود آهنگ شیدا از حمید عسکری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو