loading...

98music04

آهنگ شب و ستاره مهدی کرمی بازهم من وتو شب و ستارهبارون بی قرار اشکامکه داره بی امون می بارهمن وتو همقدم تو رویاتوباغی که خزون ندیدهبذار سرت رو روی شونه امچیزی نمونده به سپیدهقشنگه پرسه توخیالتقشن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 168 چهارشنبه 17 مرداد 1397

آهنگ شب و ستاره مهدی کرمی

 بازهم من وتو شب و ستاره
بارون بی قرار اشکام
که داره بی امون می باره
من وتو همقدم تو رویا
توباغی که خزون ندیده
بذار سرت رو روی شونه ام
چیزی نمونده به سپیده


قشنگه پرسه توخیالت
قشنگه بودنت کنارم
شبم شروع میشه باگریه
همیشه یک نفر باهامه
هوای دل که ابری میشه
غم تو باز توی چشامه

ولی حالا من اینجا تنهام
چه سردوبی قراره دستام
تونیستی وجشام می باره
گرفته رنگ غصه دنیام
غروب که میشه خاطراتت
میشه یه بارونو میباره
بدون تو بازم می مونیم
من وغم وشب وستاره







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو