loading...

98music04

آهنگ گلایه از مهرداد مرادپور و میثم شمس Hik' livnhn lvhn,v , ldel als 'ghdi آهنگ گلایه از مهرداد مرادپور و میثم شمس میدونم دوســتــــم نـــــداری تو دلـــت جایی نداری رو دلم تو پا گذاشتــــی وا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 89 چهارشنبه 27 تیر 1397

آهنگ گلایه از مهرداد مرادپور و میثم شمس Hik' livnhn lvhn,v , ldel als 'ghdi


آهنگ گلایه از مهرداد مرادپور و میثم شمس 




میدونم دوســتــــم نـــــداری تو دلـــت جایی نداری



رو دلم تو پا گذاشتــــی واســه عشــــقهای تو خالی

تو دلم همیــــشه جاتــــــه دستامم دستـــای خواهش

نگاهم نگاه عاشــــق تورو خواســته تورو خواسته



توی گوش من نمیـــــره شعـــــر تلــخ این جدایی

آهنگ گلایه از مهرداد مرادپور و میثم شمس Hik' livnhn lvhn,v , ldel als 'ghdi



چرا بایــــــد من بـــمونم با یه دنیــــا بــــی وفایی

من دارم دیــــوونه میشیم بیــــا برگرد ، بیا پیشم


بیا که من از غم تو میشـــکنم ، پژمــــــرده میشم

آهنگ گلایه از مهرداد مرادپور و میثم شمس Hik' livnhn lvhn,v , ldel als 'ghdi

صدای شرشر بــــارون توی گوش من مـــی پیچه

اشکی تو چشمای خستم میریزه واست هــمــــیشه

کوه سنگـــی دل من شده تبـــدیل به یــــه دریـــــــا

توی این دریــــای وحشی تویـــی امواج یه رویـــا

به تو هر لحظــــه و هر دم می خونم از دل تنــــگم

می دونی درد جدایــــی میزنه تیـــشه به ریــــشــــم








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو