loading...

98music04

,    دانلود اهنگ میزنم به سیم گیتار,    من بجای سیم آخر میزنم به سیم گیتار,    دانلود اهنگ من بجای سیم اخر میزنم به سیم گیتار,    دانلود اهن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1673 سه شنبه 26 تیر 1397

,    دانلود اهنگ میزنم به سیم گیتار
,    من بجای سیم آخر میزنم به سیم گیتار
,    دانلود اهنگ من بجای سیم اخر میزنم به سیم گیتار
,    دانلود اهنگ به سیم اخر میزنم محمد یاوری
,    دانلود آهنگ به سیم آخر میزنم
,    دانلود سیم آخر رضا یزدانی
,    دانلود اهنگ به سیم اخر بزنم

http://pop-music.ir/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D9%BE%DB%8C%D8%B1%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C-%D8%A8%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%B3%DB%8C%D9%85

 

دانلود آهنگ جدید محمدرضا پیرمحمدی بنام سیم آخر

دانلود آهنگ جدید محمدرضا پیرمحمدی بنام سیم آخر با بالاترین کیفیت

Download New Music Mohammadreza Pirmohammadi – Sime Akhar

ترانه و ملودی: محمدرضا پیرمحمدی , تنظیم: ایلیا منفرد
میکس و مسترینگ: امیر تفرشی , گیتار: فیروز ویسانلو

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید محمدرضا پیرمحمدی بنام سیم آخر :

سهم من از این زندگی
چیزی نبود به جز نگات
به جز نگاه تلخی که
می‌گفت نمی مونم باهات
دستامو محکم تر بگیر
تو این شبای بی کسی
خوب می دونی اگه بری
به هیچ جایی نمی رسی
کاسه صبر من پره
دل از تو دل نمی بره
خواستن تو مثل خوره
داره دلم رو می خوره
به سیم آخر می زنم
بهت میگم دوست دارم
شاید که تو باور کنی
به جز تو هیچ کس ندارم
یه روزی حتی فکر تو
تو ذهن من جایی نداشت
اما حالا بیا ببین
چه زخمی عشقت جا گذاشت
می خوام برای هر دومون
یه سقف محکم بسازم
تو خاتون خونم بشی
فقط به تو دل ببازم

دانلود با کیفیت 320 - 8.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محمدرضا پیرمحمدی بنام سیم آخر

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محمدرضا پیرمحمدی بنام سیم آخر







برچسب ها دانلود اهنگ میزنم به سیم گیتار من بجای سیم آخر میزنم به سیم گیتار دانلود اهنگ من بجای سیم اخر میزنم به سیم گیتار دانلود اهنگ به سیم اخر میزنم محمد یاوری دانلود آهنگ به سیم آخر میزنم دانلود سیم آخر رضا یزدانی دانلود اهنگ به سیم اخر بزنم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو