loading...

98music04

X دانلود آهنگ خدای من ای خدای من X خدای من ای خدای من درگذر از X دانلود مناجات خدای من خدای من X دانلود اهنگ یارب خدای من ای مهربان من X دانلود خدای من ای خدای من X دانلو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 3328 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1397
X دانلود آهنگ خدای من ای خدای من X خدای من ای خدای من درگذر از X دانلود مناجات خدای من خدای من X دانلود اهنگ یارب خدای من ای مهربان من X دانلود خدای من ای خدای من X دانلود آهنگ های بهرام گودرزی X دانلود آهنگ خدای من حامد هاکان X کمال مطلق در جهان تویی X دانلود آهنگ یارب خدای من از فرهاد اکبر

دانلود آهنگ جدید فرهاد اکبر ای خدای من

دانلود آهنگ جدید فرهاد اکبر ای خدای من با لینک مستقیم و پخش آنلاین

Download New Music Farhad Akbar EY Khodaye Man
از جناب موزیک با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

ای خدای من ای نور راه من ای امید من

ای پناه من یار معصومان خالق رحمان

رحمتی بر ما چشمه ی ایمان

ای حبیبم ای طبیبم ای خدای من

 

ای خدای من

 

متن آهنگ فرهاد اکبر ای خدای من

 

ای خدای من ای نور راه من ای امید من

ای پناه من یار معصومان خالق رحمان

رحمتی بر ما چشمه ی ایمان

ای حبیبم ای طبیبم ای خدای من

خسته ام درمانده ام بشنو صدای من

ذکر تو تسکین بر دل غمگین

تو غنی یا رب ما همه مسکین

ای خدا جانم عشق و ایمانم

نام زیبایت نور چشمانم

ای حبیبم ای طبیبم ای خدای من

خسته ام درمانده ام بشنو صدای من

 

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود آهنگ خدای من ای خدای من خدای من ای خدای من درگذر از دانلود مناجات خدای من خدای من دانلود اهنگ یارب خدای من ای مهربان من دانلود خدای من ای خدای من دانلود آهنگ های بهرام گودرزی دانلود آهنگ خدای من حامد هاکان کمال مطلق در جهان تویی دانلود آهنگ یارب خدای من از فرهاد اکبر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو