loading...

98music04

بیا بی تو عزیزم دل من غصه داره نمی خوام تو بدونی نگاهم گریه داره م‍‍ُردم از درد دوری عشق و رنج صبوری کی میشه این زندونی رها بشه یه جوری وای چه زندونی امان از درد دوری دلا تا کی صبوری دلا تا کی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 453 یکشنبه 24 تیر 1397

بیا بی تو عزیزم دل من غصه داره
نمی خوام تو بدونی نگاهم گریه داره
م‍‍ُردم از درد دوری عشق و رنج صبوری
کی میشه این زندونی رها بشه یه جوری
وای چه زندونی
امان از درد دوری دلا تا کی صبوری
دلا تا کی بنالم نمی پرسی از حالم
دل خون خون خون
اشک می ریزه میخونه دل دیوونه


آخه تا کی بنالم نمی پرسی از حالم
دل خون خون خون
بگو تا کی جدایی فغان از بی وفایی
دلا دلشوره دارم نکنه تو نیایی
آخه تا کی بنالم نمی پرسی از حالم
دل خون خون خون
اشک می ریزه میخونه دل دیوونه
همه ترسم همینه که تو رو من نبینم   ( ادامه )
دیگه از باغ لبهات گل بوسه نچینم
دلا تا کی بنالم نمی پرسی از حالم
دل خون خون خون
اشک می ریزه میخونه دل دیوونه
بیا بی تو عزیزم دل من غصه داره
نمی خوام تو بدونی نگاهم گریه داره
مُردم از درد دوری عشق و رنج و صبوری
کی میشه این زندونی رها بشه یه جوری
وای چه زندونی

 

http://www.mp3old.ir/13301/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AA%D8%A7-%DA%A9%DB%8C-%D8%B5%D8%A8%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%AD%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7.html







برچسب ها مردم از درد دوری عشقو رنجو صبوری امان از درد دوری حمیرا دانلود دانلود اهنگ حمیرا بیا بی تو عزیزم دانلود آهنگ بیا بی تو عزیزم از حمیرا بیا بی تو عزیزم حمیرا دانلود آهنگ دل خونه از حمیرا آهنگ بیا بی تو عزیزم حمیرا دانلود اهنگ حمیرا دل خون حمیرا آخه تا کی بنالم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو