loading...

98music04

متن آهنگ انقدر دوست دارم که,دانلود آهنگ انقدر دوست دارم که شهره 320,انقدر دوست دارم که نگران خودمم 320,دانلود آهنگ انقدر دوست دارم شهره با کیفیت 320,اهنگ انقدر دوست دارم که,شهره انقدر دوست دارم که,آنق

♥حسـ ــین♥ بازدید : 246 جمعه 22 تیر 1397




متن آهنگ انقدر دوست دارم که
,
دانلود آهنگ انقدر دوست دارم که شهره 320
,
انقدر دوست دارم که نگران خودمم 320
,
دانلود آهنگ انقدر دوست دارم شهره با کیفیت 320
,
اهنگ انقدر دوست دارم که
,
شهره انقدر دوست دارم که
,
آنقدردوستت دارم که نگران خودمم
,
دانلود آهنگ نگران خودمم از شهره با کیفیت 320
,
دانلود موزیک ویدیو نگران خودمم از شهره



http://www.topforum.ir/threads/80139/

نگران خودمم كه چه طوري بي تو بمونم
دوري و نديدن تو كار من نيست نميتونم

نگران لحظه هامم كه منو بي تو نمي خوان
نگران دستايي كه تو نباشي خيلي تنهان

اينقدر دوست دارم كه نگران خودمم
اما باز جونمو ميدم واسه با تو بود نم

نه ميشه بي تو بمونم نه ميدونم كه ميميوني
همه ي ترسم از اينه يه روزي پيشم نموني

نگران لحظه هامم كه منو بي تو نميخوان
نگران دستايي كه تو نباشي خيلي تنهان

اينقدر دوست دارم كه نگران خودمم
اما باز جونمو ميدم واسه با تو بودنم







برچسب ها متن آهنگ انقدر دوست دارم که دانلود آهنگ انقدر دوست دارم که شهره 320 انقدر دوست دارم که نگران خودمم 320 دانلود آهنگ انقدر دوست دارم شهره با کیفیت 320 اهنگ انقدر دوست دارم که شهره انقدر دوست دارم که آنقدردوستت دارم که نگران خودمم دانلود آهنگ نگران خودمم از شهره با کیفیت 320 دانلود موزیک ویدیو نگران خودمم از شهره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو