loading...

98music04

 دانلود آهنگ جدید محمد شیخی نبض Download New Song Mohammad Sheykhi  Nabz Or Pulse دانلود آهنگ نبض از محمد شیخی “آهنگ پالس” جدیدترین آهنگ محمد شيخي نبض آهنگ شاد و زیبا برای دا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 91 شنبه 05 بهمن 1398

 دانلود آهنگ جدید محمد شیخی نبض

Download New Song Mohammad Sheykhi  Nabz Or Pulse

دانلود آهنگ نبض از محمد شیخی “آهنگ پالس”

جدیدترین آهنگ محمد شيخي نبض آهنگ شاد و زیبا

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

تکست و متن آهنگ جدید محمد شیخی به نام نبض

دیگه به چشمات اجازه میدم جز تو منو با کسی نبینن

دیگه تموم خواستم همونه دل من دل تو با هم بمونه

من دستامو میدم به تو نه من از دست نمیدم تو رو

من احساسم مال توهه همه احساسم مال توهه

همه حواسم دنبال تو إ

رویای من اینه که مال من باشی

 

حتی تو فنجون فال من باشی

هیجای دنیا رو بی تو نمیرم

 هر لحظه با احساس تو درگیرم

هی میکوبه با ریتم نبض تو

ضربان تند قلبم واسه تو

من دستامو میدم به تو نه من از دست نمیدم تو رو

من احساسم مال توهه همه احساسم مال توهه

همه حواسم دنبال تو إ

رویای من اینه که مال من باشی

حتی تو فنجون فال من باشی

هیجای دنیا رو بی تو نمیرم

 هر لحظه با احساس تو درگیرم

 
دانلود آهنگ جدید محمد شیخی نبضچقدر این آهنگ را دوست داشتید؟ ۵ Votes
بخش دانلود فایل :
دانلود آهنگ جدید محمد شیخی نبض
دانلود آهنگ
آموزش دانلود:
برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه Save Link As ... را بزنید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو